DwarrelEgel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 nov 2007
Ik heb onlangs een tweede geluidskaart geinstalleerd, eentje gebruik ik voor computergeluiden (spellen enz) en de andere gaat naar mijn versterker om door de boxen muziek af te spelen.
Nu is het probleem dat het geluid uit beide geluidskaarten ontzettend zacht komt.
Ik heb al gekekgen naar de meeste softwarematige dingen (drivers updaten etc) alle geluidsknopjes staan op het hoogst, maar het heeft niks geholpen.
Ik heb geprobeerd de geluidskaarten uit te schakelen in de bios en softwarematig, maar dat heeft ook geen effect gehad.
Het probleem doet zich in zowel windows xp als ubuntu 7.10 voor.
Is er een manier om hardware of software matig het geluids signaal te versterken?
Alvast bedankt, Dwarrel.
Nu is het probleem dat het geluid uit beide geluidskaarten ontzettend zacht komt.
Ik heb al gekekgen naar de meeste softwarematige dingen (drivers updaten etc) alle geluidsknopjes staan op het hoogst, maar het heeft niks geholpen.
Ik heb geprobeerd de geluidskaarten uit te schakelen in de bios en softwarematig, maar dat heeft ook geen effect gehad.
Het probleem doet zich in zowel windows xp als ubuntu 7.10 voor.
Is er een manier om hardware of software matig het geluids signaal te versterken?
Alvast bedankt, Dwarrel.