Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een samengestelde computer. Zelf samengesteld (met hulp van hier enzo) en ik heb ook mijn bestanden over laten zetten. Ik dacht hierbij zelf aan Mijn Documenten. Maar echt alles blijkt overgezet tezijn en dat neemt op mijn tweede harde schijf (ik heb een C en D schijf) best wel veel ruimte in. Ik wil hierin lekker schoonmaken, in de D schijf. De C schijf lijkt me, de nieuwe schijf te zijn, met alle nieuwe bestanden enz enz.
Nu staat op de D schijf, de volgende dingen:
Activdoc,
divtools
drivers
programfiles
windows
en nog veel meer. De programfiles, staan bijv. niet tussen Software bij Configuratiescherm.
Houdt dat in, dat ik ze gewoon kan verwijderen, ik wil gewoon lekker schoon qua programma's beginnen. Alleen mijn documenten wil ik houden.
Hoe moet ik dit aanpakken?
Ik hoop dat dit in het goede onderwerp staat trouwens, ik wist niet of dit bij software moest of hier.
Alvast bedankt,
Hille
Nu staat op de D schijf, de volgende dingen:
Activdoc,
divtools
drivers
programfiles
windows
en nog veel meer. De programfiles, staan bijv. niet tussen Software bij Configuratiescherm.
Houdt dat in, dat ik ze gewoon kan verwijderen, ik wil gewoon lekker schoon qua programma's beginnen. Alleen mijn documenten wil ik houden.
Hoe moet ik dit aanpakken?
Ik hoop dat dit in het goede onderwerp staat trouwens, ik wist niet of dit bij software moest of hier.
Alvast bedankt,
Hille