twee keer dezelfde agenda's

Status
Niet open voor verdere reacties.

19hunter91

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Ik heb hier twee computer met Outlook 365 staan.
Bij de ene staan de agenda's gewoon zoals het hoort, één keer. Maar bij de andere pc staan de agenda's er twee keer.. 1x bij "mijn agenda" en 1x bij "gedeelde agenda's".
Knipsel.PNG

Ik krijg de dubbele niet verwijderd (de optie is er niet), maar ik vind het zo storend.

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

Kan je niet gewoon het vinkje bij gedeelde agenda's weghalen ? Bij elk afzonderlijk en dan in de groep 'gedeelde' uitvinken ...

Bedankt voor het meedenken!

Zodra ik er één uitvink, gaat de bovenste automatisch mee. Het is dus fysiek dezelfde agenda die er dubbel instaat.

En probeer eens omgekeerd : bovenaan uitvinken en gedeelde laten staan ...

Als ik de bovenste uitvink, dan blijven de gedeelde aangevinkt. Echter heb ik dan geen agenda's meer in beeld.
Overigens ook misschien handig om erbij te schrijven.. : Deze agenda's zijn geen gedeelde.. Ik ben de enige gebruiker.

Haha, nu pas begrijp ik dat je de beide agenda's dus wel in die settings dubbel ziet, maar helemaal NIET in beeld.
Dan snap ik het probleem niet meer, sorry !

Log je op beide PC's aan met dezelfde MS account ?
Of is er één waar je met een lokaal account aanlogt ? Dat zou dan verklaren waarom die PC de agenda's als gedeeld ziet ...

Laatst bewerkt:
Haha, ja mooi is dat hè

Ik log op beide computers in met 1 en hetzelfde MS account met licentie. De twee agenda's zijn van losse "info@" postvakken.

Maar op beide zie je ze als agenda dus maar één keer !
Zie dan geen probleem ... zoals in het engels wordt gezegd : if it ain't broken, don't fix it ...

Het 'probleem' is dan ook dat de agenda bij de ene pc dubbel in de settings staat, maar bij de andere pc gewoon 1x. ssoooo, kinda broken?
Ik vind dat gewoon storend ;)

sorry, ik zie het storende element niet ... in die settings stoort dat toch helemaal niet, als het gebruik maar OK is. Negeer dat gewoon.

Daarin verschillen wij dus in mening, dat geeft niet.
Maar het hoort niet en "gewoon negeren" is geen oplossing.

Fair enough ... misschien kan iemand anders je toch nog verder helpen : ik pas !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan