twee keer win xp home.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

noorderling

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2005
hallo

ik had laatst een kapot moederbord en op garantie er een nieuwe in laten zetten maar toen kreeg ik bij het afsluiten steeds een blauw scherm met een foutmelding.... kon er niet echt uit wijs worden wat de fout precies was en daarom maar eens windows opnieuw geinstalleert dat ging allemaal goed maar nu heb ik dus een dualboot screem met twee xp's de ene is gewoon zoals altijd na installetie alleen kan ik de mappen die bij het andere account horen niet benaderen. en de andere acount die wil nog steeds niet goed afsluiten.

heeft iemand een idee zodat ik geen dualboot meer heb en toch alle mappen kan benaderen en gewoon kan afsluiten.

alvast hartelijk bedankt,
johannes

nee ik ben al met dan bootmenu bezig geweest, dat krijg ik wel weg maar dan, dan heb ik nog steeds het probleem dat de eerst versie niet wil afsluiten en de andere daar kan ik de map van het gebruikers acount van de eerst versie niet meer benaderen en aangezien de acounts van beide versie de zelfde naam hebben kan ik dus helemaal niet in de acounts map komen van de 2de versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan