Twee lichtstrepen op m'n scherm help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick25

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2006
Ik heb twee lichtstrepen op mijn scherm (zie afbeelding) weten jullie misschien hoe ik dit kan verhelpen??

Alvast bedankt,

Patrick

Bijlagen

• probleem.JPG
    probleem.JPG
    86,6 KB · Weergaven: 31
Misschien is dit iets duidelijker.. foto is iets onscherp omdat het met de webcam is gemaakt.. maar het probleem is wel duidelijk te zien. (het beeld wordt niet over mijn hele scherm weeer gegeven. links en rechts is een stuk zwart en in het midden zitten twee strepen) :(

Alvast bedant!

Bijlagen

• probleem.JPG
    probleem.JPG
    4,9 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Normaal kan je dit met de configuratieknoppen op het beeldscherm zelf verhelpen

Staan er misschien magnetische bronnen in de buurt of hebben in de buurt gestaan? (boxen of dergelijke)

Staan er misschien magnetische bronnen in de buurt of hebben in de buurt gestaan? (boxen of dergelijke)

Jaa ik heb 2 standaard boxen er naast staan die bij de monitor kwamen maar die staan er al een paar jaar en nooit last van gehad..

(eerste x dat ik zoiets zie het is heel raar :confused: )

Is dit zomaar ineens gekomen?
Lijkt in dit geval sterk op een defecte monitor. (je hebt natuulijk die boxen er al voor de zekerheid weggehaalt?).

Is dit zomaar ineens gekomen?
Lijkt in dit geval sterk op een defecte monitor. (je hebt natuulijk die boxen er al voor de zekerheid weggehaalt?).

De boxen heb ik idd weg gehaald.. geen effect :confused: Idd ik denk dat mijn monitor defect is.

Suggesties zijn nog altijd welkom.

Bedankt voor jullie help!

Ik zou een tweede hands op Marktplaats kopen, als je niet te veel eisen stelt heb je er ééntje rond de 15 á 20 Euro.
Met een reparatie ben je meer kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan