twee monitors op één Dell computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patricia2011

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Hoi allemaal!

Ik weet niet zeker of ik hier juist zit met mijn vraag en of deze niet al eens eerder is gesteld, maar deze newbie zit met het volgende probleem:

We hebben een Dell Inspiron 531. We willen daarop graag twee monitors aansluiten. Aan de ene kant het beeldscherm wat bij de PC hoort, aan de andere kant de TV. Aan de achterkant van de Dell Inspiron 531 zit een VGA uitgang en een DVI uitgang. Op de DVI uitgang zit nu het beeldscherm van de PC aangesloten en werkt perfect. Nu hebben we op de VGA uitgang een VGA kabel aangesloten naar de TV. Ook hebben we een audiokabel tussen de Dell en de tv aangesloten. Het beeld op de TV blijft echter op zwart, en ook lijkt het alsof de Dell de tv niet als tweede monitor herkent. In de Dell Inspiron531 zit een videokaart: ATI Radeon HD 2400.

Heeft iemand tips, tutorials, iemand dit al eens eerder gedaan, is het uberhaupt mogelijk, kortom: wie weet wat ik moet doen? Alvast heel erg bedankt!!

Rechts klikken op je bureaublad
Eigenschappen
Settings (meest linkse tab, ik heb een engelse versie)
Onder de pixelschuif kan je aanvinken: "extend my windows desktop onto this monitor"
Ik heb zo snel geen idee wat de vertaling is
Als deze aangevinkt staat dan zou het wel eens kunnen werken

Ron

Rechts klikken op je bureaublad
Eigenschappen
Settings (meest linkse tab, ik heb een engelse versie)
Onder de pixelschuif kan je aanvinken: "extend my windows desktop onto this monitor"
Ik heb zo snel geen idee wat de vertaling is
Als deze aangevinkt staat dan zou het wel eens kunnen werken

Ron

Thanx, ik ga dat proberen (ben op dit moment niet bij mijn vriend waar de computer zich bevindt, maar zodra ik er ben, ga ik het proberen!)

danrik
Hoi, wat voor Windows sattat er op de computer?

Windows vista

Bovenstaande uitleg zal hoogswaarschijnlijk werken, echter zal de kwaliteit wel tegenvallen ben ik bang

Hoi!

Ik heb dit nu zojuist geprobeerd en het beeldscherm blijft op zwart! Ik heb echt geen idee waar het aan ligt... :shocked: iemand die nog een tip heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan