Twee probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

NL1994

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Hallo iedereen,

Ik heb op mn computer speakers aan de achterkant van de computer aangesloten. Werkt goed.
Als ik dan mijn hoofdtelefoon aansluit aan de voorkant van mn computer dan gebeurt er het volgende:
- Ik krijg geluid door mijn hoofdtelefoon, maar mijn speakers blijven ook gewoon doorgaan. Hoe kan ik er voor zorgen dat uitgaan/stoppen bij het instekken van mijn hoofdtelefoon en als ik mijn hoofdtelefoon er weer uit haal dat de speakers het weer over nemen?
- Ten tweede is het geluid dat ik krijg erg slecht door de hoofdtelefoon als ik hem aan de voorkant aan sluit. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Heel simpel..

Je hebt een speciale audio kaart.

Je steekt je speakers in de audio kaart en je koptelefoon in je moederbord (die zit erbij in)

Een audio kaart heeft veel betere geluidskwaliteit (dat verklaart die kwaliteit dus.)
Als er 2 audio uitgangen op de moederbord zitten dan stopt de speaker wel maar omdat die 2 verschillende uitgangen zijn doet hij dat niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reactie, maar het klopt niet helemaal..
Ik heb geen audio kaart, de speakers die zitten gewoon op mijn moederbord(asrock P67 Pro3) aangesloten.
Aan de voorkant heb ik van de kast voorin de hoofdtelefoon ingangen aangesloten op het moederbord. Dan zou dat toch de zelfde kwalitiet moeten hebben?

Heb het probleem opgelost: De kabel die van de moederbord naar de front ingang liep zat niet goed vast:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan