Twee routers aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stageict

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2011
Hoi ik wil op mijn bedrijf 2 draadloze routers aansluiten. Omdat het bereik niet overal optimaal is. Kan dit zodat ze elkaar ondersteunen? Ik heb overal RJ45 poorten met internet.

Ik kan niks vinden hoe ik dit op moet zetten.

Graag wat hulp :)

Mvg

2 routers gaat problemen geven
koop een netgear switch van 19 euro en je problemen zijn opgelost

2 routers hoeven geen problemen te geven hoor, je kan de router ook gewoon als switch instellen dmv het uitzetten van de DHCP.
Helaas zijn er maar een paar duizend routers en is je info veel te summier.

Hoi Bertus, bedankt voor de info.
Ik zie een wireless range extender op hun website? dat is wat ik nodig heb denk ik.
Ik zal het hier op tafel gooien, of ze het willen aanschaffen.

De meeste goede fabrikanten van routers leveren ook signaalversterkers ofwel range extenders. In het laatste nummer van de Consumentengids Digitaal kwam bij een routertest van de range extenders de Netgear WN2000 het beste (let ook op installatiegemak!) en snelste uit de test.

Bron: Digitaalgids november/december 2011 nr. 6

twee routers in 1 netwerk is niet slim. Als 1 router aanwezig is en niet voldoende signaal geeft, neem dan een wifi repeater als je een klein budget hebt of kijk voor meer informatie op deze informatie pagina over wifi op kantoor. de mensen van wifishop kunnen je daar goed helpen als je er zelf niet uitkomt, ik doe regelmatig zaken met hen.

twee routers in 1 netwerk is niet slim. Als 1 router aanwezig is en niet voldoende signaal geeft, neem dan een wifi repeater als je een klein budget hebt of kijk voor meer informatie op deze informatie pagina over wifi op kantoor. de mensen van wifishop kunnen je daar goed helpen als je er zelf niet uitkomt, ik doe regelmatig zaken met hen.

Onzin, ik heb hier ook 2 routers in 1 netwerk. Werkt toppie. Je moet alleen op de 2e router DHCP uitzetten, dezelfde netwerksleutel geven en dezelfde beveiliging instellen, zodat ie als switch/acces-point werkt.:)

Met vriendelijke groet,

~~Hannibal392~~

Dankjewel voor de informatie allemaal, nu moet ik er wel aan uit komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan