Heyhey mensen,
Ik heb een probleem met mijn router: ik wil met een VPN connecten, maar mijn router kan VPN niet aan (bekend probleem).
De enige oplossing die ik kon bedenken was nog een router er voor stopppen.
Dit lukt voorlopig niet, omdat ik niet weet wat ik moet instellen.
Om het allemaal wat te verduidelijken hier een prrrachtig plaatje
1: Inkomende lijn
2: Draadloze Router
3: Mijn PC
4: Oude 'gewone' router
De "Straks" opstelling had ik al geprobeerd, waarna het VPN werkte en ik gewoon Internet had.
Maar! Nu kregen de andere pc's die op de draadloze router zijn aangesloten geen internet meer.
Nog wat dingen:
- Met de oude router werkt de VPN dus wel prima
- De draadloze router is een WRT54G v5, de andere een...huppelepupgate oid (maar die doet het dus goed)
- De draadloze router deed het normaal prima, alleen VPN niet
Dus! Mijn vraag aan jullie: Wat moet ik doen zodat de draadloze router weer met het Internet verbindt?
Ports forwarden of iets?
Het zou mucho mucho handig zijn als ik op dat VPN kon, dus zou het erg appriceren als iemand hier het antwoord zou weten
Ik heb een probleem met mijn router: ik wil met een VPN connecten, maar mijn router kan VPN niet aan (bekend probleem).
De enige oplossing die ik kon bedenken was nog een router er voor stopppen.
Dit lukt voorlopig niet, omdat ik niet weet wat ik moet instellen.
Om het allemaal wat te verduidelijken hier een prrrachtig plaatje
1: Inkomende lijn
2: Draadloze Router
3: Mijn PC
4: Oude 'gewone' router
De "Straks" opstelling had ik al geprobeerd, waarna het VPN werkte en ik gewoon Internet had.
Maar! Nu kregen de andere pc's die op de draadloze router zijn aangesloten geen internet meer.
Nog wat dingen:
- Met de oude router werkt de VPN dus wel prima
- De draadloze router is een WRT54G v5, de andere een...huppelepupgate oid (maar die doet het dus goed)
- De draadloze router deed het normaal prima, alleen VPN niet
Dus! Mijn vraag aan jullie: Wat moet ik doen zodat de draadloze router weer met het Internet verbindt?
Ports forwarden of iets?
Het zou mucho mucho handig zijn als ik op dat VPN kon, dus zou het erg appriceren als iemand hier het antwoord zou weten