twee sporen audio output tbv extra koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvandersar

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Mijn zoon draait plaatjes met een mp3 juke box. geluidkaart geintegreerd
voor de koptelefoon heeft hij een tweede audio uitgang nodig als hij nieuwe nummers tegelijk met de reeds spelende nummers wil beluisteren. Los ik dat op door een koptelefoon met usb aansluiting te gebruiken. waar moet ik op letten ??

Applicatie : MP3 Jukebox v5.6.0 Build 2381

systeem infoSysteem INFO
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium
Systeemfabrikant MSI
Systeemmodel MS-7696
Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
Processor AMD A8-3850 APU with Radeon(tm) HD Graphics, 2894 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. V1.2, 5-7-2011
SMBIOS-versie 2.7
HAL (Hardware Abstraction Layer) Versie = "6.1.7601.17514"
Tijdzone West-Europa (standaardtijd)
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 4,00 GB
GELUIDKaart ( geintegreerd in PC processor):
Naam AMD High Definition Audio Device
Driver Realtek High Definition Audio

Zouden we ook de naam van de jukebox mogen hebben? Waarschijnlijk moet er namelijk een instelling veranderd worden waardoor het ene liedje over de linkerdop en het andere liedje over de rechterdop komt.

offtopic: wordt je er onderhand niet helemaal *@%@ziek van? Ik wel eigenlijk.

Volgens mij is het niet mogelijk om dan via de koptelefoon 2 verschillende kanalen aan te horen. Wel is het mogelijk om de koptelefoon aan de voorkant aan te sluiten en de speakers aan de achterkant en dan zou het mogelijk moeten zijn om de de speakers en de koptelefoon verschillend geluid te laten geven, maar vraag me niet hoe.

je begrijpt me verkeert. de dj moet via de koptelefoon iets anders luisteren dan er op dat moment via de luidspekers te horen is

Aha, dan zal via de geluidsinstellingen van windows e.e.a. ingesteld moeten worden.

Je hebt daarvoor een 2e geluidskaart nodig, maar het zou goed kunnen dat een USB koptelefoon volstaat (anders moet er een 'echte' 2e geluidskaart in. Je zult in de geluids-instellingen van Windows en vh jukebox programma wat instellingen moeten wijzigen (en evt. in Skype en Teamspeak, als je die programma's hebt). Het zou n.l kunnen gebeuren dat zo'n USB koptelefoon zich als 'standaard-apparaat' aanmeldt, en dat wil je niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan