• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Twee tabellen met identieke kolommen naar één tabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rapaille

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2014
Dag allemaal,

Ik heb een excel bestand met twee tabellen (Intern en Extern) die beide identieke kolommen hebben. Deze twee tabellen wil ik op een nieuw tabblad samenvoegen tot één tabel waarbij alle regels van beide tabellen worden opgenomen in de nieuwe tabel.

Hoe zou dit kunnen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

Hans

Bijlagen

Je kan gewoon 1 tabel vanaf regel 2 selecteren, kopiëren met Ctrl-C en vervolgens plakken onder de andere tabel.

Dag allemaal,

Bedankt voor het meedenken, dit is heel fijn. Ik heb de optie van jkpieterse overgenomen en dit is voor mij de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Hans

Waarom heb je dit überhaupt nodig ?
Met 1 tabel in 1 werkblad met 1 extra kolom voor intern/extern heb je geen formules of iets anders nodig. Met de ingebouwde autofilter doe je dan alles veel safer en gestroomlijnder. Stap in je hoofd over van papier (bladen, kaarten, kartenbakken, dozen) naar automatisering: alles in 1 werkblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan