• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

twee tabellen met verschilende overzichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

NurAcardag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2012
Goedemorgen,allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik weet niet of het mogelijk is.
Ik wil werkplekplanning maken met Excel. Daarvoor heb ik twee tabellen met zelfde inhoud aangemakt.
Tabel 1: werktabel dat geeft wie in welke kamer is ingepland.
Tabel 2: Resultaat tabel dat geeft welke kamer wie is ingepland.
Kunnen jullie mij willen helpen?
Alvast bedankt, Nur

Verplaatst van Helpmijdagen naar de Excel afdeling. Graag even de juiste sectie zoeken de volgende keer.

Kunnen jullie mij willen helpen?

Ik denk dat wij je kunnen willen helpen!:)

Maar een voorbeeldbestand posten leidt 99% naar een oplossing.

Bekijk bijlage CT-TEST3.xls

Bedankt voor de snelle reactie.
Mijn vraag is: Als ik iets veranderd in het rooster of in het overzicht "indeling personeel" kan het automatisch gezien worden in het overzicht van “werkplekplanning”.
Alvast bedankt, Nur

Kun je even aangeven op welk werkblad dat moet gebeuren?
Geef eens een cel op die je wil wijzigen en welke cel dan welke gegevens moet krijgen.

Sorry, dat ik heb het niet duidelijk heb aangegeven.

Het moet op werkblad CT rooster gebeuren.
Bijvoorbeeld" Als Flo (K4) de dienst "CT O 2/3" wordt ingepland, wil ik in kolom C4 de naam van Flo zien. En als ook andere mensen voor de dienst "CT O 2/3" in gepland zijn, meoten ze het in kolom C zichtbaar zijn.
Ik hoop dat het duidelijk is en niet veel tijd zou kosten.
Alvast bedankt en groet, Nur

voorbeeldbestand posten leidt 99% naar een oplossing

Laat jij nu net tot die 1% behoren.:o

Maar het is moeilijker(voor mij toch) dan gedacht maar blijf er nog even naar zoeken.

Inmiddels ben ik ook bezig gewest. Het is gedeeltelijk opgelost met fotmule index en match zoals

=INDEX( column I want return value from, (MATCH(My Lookup Value, Column I want tot Lookup aganist, Enter,"0"))

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan