Twee videokaart doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

haastnooit

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Goedemorgen,

Ik heb een Lenovo IdeaPad Y510P waar twee videokaarten inzitten. Het probleem is dat het erop lijkt dat de twee videokaart helemaal niets doen.
Wanneer ik een game speel, Diablo 3, dan komt er enorm veel warme lucht uit één van de videokaarten, maar de andere helemaal niet.
Ik heb een BIOS-update van Lenovo geïnstalleerd en het energieprofiel aangepast, maar dat lijkt allemaal niets uit te halen.

Zou iemand me in de juiste richting kunnen duwen om dit op te lossen of wellicht is het geen probleem?

bvd.
Haastnooit

Ha K1pje,

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt helemaal gelijk, die stond inderdaad uit. Waarom mag Joost weten.
Nu lijkt het er alleen op dat de resolutie lager staat, terwijl dat niet zo is. Alle pictogrammen lijken groter.

Mogelijk moet je SLI inschakelen via het Nvidia control panel?

Ok, er is zo te zien ook wat vreemds aan de hand op het forum, aangezien ik blijkbaar in de toekomst gepost heb???!!!!????

Misschien moet je inderdaad de resolutie veranderen, maar omdat je zegt dat dat het niet is, kan het ook zijn dat je pictogrammen groter weergegeven worden. Wel raar dat dat zomaar gebeurd is, want dat heeft niets met de SLI instellingen te maken. Bekijk hier wat Microsoft voor uitleg geeft over de pictogrammen:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/show-hide-resize-desktop-icons#1TC=windows-7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan