• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

twee vinkjes met naar 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Claudiavdpot

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Ben ik weer.:o met het juiste bestand!
Nu het volgende (zie bestand):

Als ik in blad 1 het onderste vinkje aanvink wil ik dat in blad twee waar nu een 0 staat een 7 komt te staan (van blad 1). Hetzelfde als bij het bovenste vinkje. Als het onderst vinkje is aangevinkt zal ook nooit de bovenste aan staan. Zo volgen er meer vinkjes die aan 1 cel in blad twee gekoppeld moeten worden. Kan dit? Zo ja...hoe?
Super bedankt!

Claudia

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Indien er maar 1 vinkje staat dan heb je gelijk. Indien niet, dan kan jouw formule in bepaalde gevallen fout zijn.

Waarschijnlijk zal ik je nog wel even lastig blijven vallen, totdat mijn formulier af is.
Nog twee vraagjes:
1. Kun je een formule ook naar beneden kopieren of moet je het steeds opnieuw intypen.
2. Indien er in de toekomst nog rijen worden toegevoegd, dan lopen alle formules gelijk in de soep, enig idee of je dat kan oplossen

Ik hoor het graag...super bedankt!

1. Kun je een formule ook naar beneden kopieren of moet je het steeds opnieuw intypen.
2. Indien er in de toekomst nog rijen worden toegevoegd, dan lopen alle formules gelijk in de soep, enig idee of je dat kan oplossen

1. test het zelf eens, en je ziet het.
2. neen, de celverwijzingen gaan mee met het invoegen van rijen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan