Twee virusscanners naast elkaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb panda platinum en Norton system works heb van Norton e-mail scanning uitgeschakeld van Panda aan. Bijten ze elkaar of kan het?? gr. elbert kok

Het wordt sterk afgeraden om 2 of meer Antivirusprogramma's te draaien. Ze kunnen elkaar heftig in de weg zitten, waardoor de pc uiteindelijk niet of nauwelijks meer bescherming heeft. De emailscanning van Norton uitzetten heeft geen zin aangezien Norton toch wel gaat ratelen als er onverlaten binnen willen komen. Emailscanning is alleen een extra laagje bescherming.

Lees wat Symantec hierover te melden heeft: Should you run more than one antivirus program at the same time?

Probeer ze beide apart uit en kijk wat bevalt zou ik adviseren.

Laatst bewerkt:
av scan

nav geeft problemen - zoals gewoonlijk, verder zijn er meestal weinig problemen. Ik draai NOD32 en AVG, ieder vindt anders.

OK, NAV eraf dan maar. Norton maakte me hysterical met al die popups van verwijderde virussen, werd een beetje te gek...heb nu Panda, is die goed ??

Re: av scan

Geplaatst door Jan Thomas
nav geeft problemen - zoals gewoonlijk, verder zijn er meestal weinig problemen. Ik draai NOD32 en AVG, ieder vindt anders.

Mij een raadsel waarom je naast NOD32 (als zeer goed beschreven) ook nog AVG draait, wordt tcoh echt alom afgeraden.

:) heb trouwens:

- Norton antivirus 2002 & eTrust EZ Antivirus draaien
(en werkt prima)

Nou ja, uiteindelijk moet iedereen dat voor zich weten, ik hou me aan wat aanbevolen/afgeraden wordt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan