Twee Word documenten op plagiaat controleren, mogelijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter PWS1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PWS1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2013
Hallo allemaal,

Ik zit nog op school en vroeg me af of er software verkrijgbaar is dat twee document op plagiaat kan controleren.

Ik heb het hier over procenten dus bijvoorbeeld, 20 % overeenkomst/plagiaat.

Ik wil een verslag herschrijven en zelf controleren op overeenkomst, tot op een zekere hoogte van onder de 15 %.

Is dat mogelijk met een software soort?

Ik heb google al afgezocht maar kan alleen internet plagiaat controle vinden geen document vs. document.

Alvast bedankt !

PS: ik weet van de optie bij word van het vergelijken maar daar heb ik niks aan. ik moet echt in % hebben.

Waarom krijg ik een raar gevoel bij je vraag? Wat wil je met deze software gaan doen?

Daar is blijkbaar wel software voor (Duits- en Engelstalig):

http://www.plagiarismfinder.de/

Ik heb even op de screenshots gekeken en de resultaten worden o.a. procentueel weergeven.

Ik heb het zelf niet uitgetest en ken dus de eventuele beperkingen van de proefversie niet.

Ik wil iets herschrijven en controleren of het niet overeenkomt.
Ik heb het programma geprobeert(oudere versie) maar het controleert of het overgenomen is van internet.
Ik wil puur twee documenten checken zonder enig gebruik van het internet

Begrijp wat je wil. Maar vergeef me als het bij mij een gevoel oproept van dat je een werkstuk wilt kopiëren en je kansen om betrapt te worden wilt minimaliseren. Zeker nog omdat je aangeeft dat het om schoolwerk gaat. Ik kan me natuurlijk ook vergissen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan