tweede account

Status
Niet open voor verdere reacties.

dombo32

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Hoi,
Ik heb altijd met 2 personen kunnen internetten maar als ik nu op internet zit en mijn partner wil dat ook komen we niet meer op de tweede account.

Hopelijk dat er iemand een oplossing weet?

gr dombo32

ehm... over wat voor ''account'' hebben we het nu?

account

Het gaat over als ik op internet ben en ik zegt afmelden en dan naar andere gebruiker dan kom ik niet op internet terwijl hij het altijd gedaan heeft:(

gr dombo32

account

hoe kan ik dat veranderen het useraccount dan

gr dombo32

Heb je de verbinding van die user wel gecontroleerd?

O wacht eens even.............ik begrijp wat je bedoelt.
Als mijn man de pc overzette op zijn account dan zag ik bij terugkomst in Winmx dat de boel verbroken was. Mooi geen downloads meer omdat de verbinding er uit lag. Heb je in jouw account een vinkje staan bij verbinding behouden (ergens :confused: )
Het is iets heel simpels maar ik heb nu een eigen pc dus zoiets vergeet je snel.

Het eerste wat ik zou doen was kijken of je ergens een vinkje kunt zetten om de verbinding te behouden. Bij je verbinding, het schermpje.
Er zit me iets bij van: Wilt u de verbinding behouden bij overgaan naar een andere user.
Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen. Ik zit niet meer met een andere user en heb een netwerk. Daarom kan ik dus niets nakijken. :confused:

Het is wel iets waar je makkelijk aan voorbijgaat.

account

toch in ieder geval bedank voor je snelle reactie;)

gr dombo32

Het lukt me nog steeds niet om op het tweede account op internet te komen weet iemand een oplossing?

account

ik weet niet waar ik moet kijken bij verbinding weet ik niet hoe.

Het erge is dat ik me nu na 1,5 jaar niet meer kan herinneren waar.
Het stond op een plek dat ik dacht: jeminee hoe kon ik dat nou over het hoofd zien. Misschien wel op het moment dat je wisselt van user.
Er staat iets van verbinding behouden.
Kijk eens goed. Misschien is het wel iets van: afmelden? Nee, alleen overschakelen.
Kom jij altijd weer terug in de schermen waarmee je bezig was? Dat behoort wel zo te zijn n.l.

account

ik heb al een paar dingen geprobeerd maar zou ik bij de toegankelijkheidsopties iets moeten veranderen.
Ik heb geprobeerd een vinkje aan te klikken bij algemeen daar staat : alle instellingen standaard op nieuwe gebruikers toepassen.
Dan doe ik dit en daarna klik ik op toepassen maar als ik opnieuw kijk is het vinkje weer uit.

gr dombo34

Lijkt me niet dat dit er iets mee te maken heeft.
Het gaat er om dat jij alles wilt laten zoals het is en dan even naar de ander wilt overstappen.
Ik blijf er bij, het was een dom vinkje.
Mocht ik van de week nog iets op mijn buurmans pc moeten doen dan zal ik voor je kijken. Hij had 4 users.

En inderdaad, aardig wat verder in de tijd maar ik heb het gevonden dat simpele vinkje.
Mocht je dus nog tobben........download dan even Tweakui/Powertoys 210 van Microsoft. Is wel bij meerdere sites te krijgen.
Jouw probleem kun je vinden onder Logon.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan