tweede emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
hallo

Ik doe waarschijnlijk iets helemaal fout in outlook express .

Als ik een tweede email adres wil invullen blijft hij maar vragen om een wachtwoord die niet goed is en toch heb ik hem goed ingevuld met hoofdletters enzo.

Nu is mijn vraag waar kan ik vinden hoe ik een tweede mail adres insteld in outlook express ,want ik heb eerlijk gezegd email nog nooit helemaal begrepen . :o

groeten ceeslm

Extra mailaccount toevoegen in Outlook Express:
a. Start Outlook Express
b. Ga in het menu naar Extra -> Accounts...
c. Klik knop Toevoegen (rechtsboven in het geopende accountsvenster) en kies categorie E-mail...
d. Vul alle gegevens in die van toepassing zijn, zoals e-mail adres, mailserver voor ophalen en versturen van mail, wachtwoorden etc.

Succes,

Tijs.

dat is precies wat ik doe ,maar dan geeft hij weer dat er een verkeerd wachtwoord is en geen verbinding kan maken .

Het maakt niet uit of ik het nieuwe wachtwoord gebruikt of het wachtwoord invult van de hoofdindentiteit.

Wat ík zou doen is het volgende:
Download, pak uit en start MailPassView, via de optie "Download Mail PassView in zip file (mailpv.zip)"
Kijk na of de geslagen gebruikersnamen + wachtwoorden kloppen met wat je denkt dat het zou moeten zijn én dat daarbij de juiste server is aangegeven.
Het gaat dus om de kolommen Server, User en Password in het programma.

Tijs.

Heb je bij je provider al opgegeven dat je een 2e emailadres (pop3 account) of alias gebruikt?
Zo nee: KLIK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan