tweede gebruiker problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter hedje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hedje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
hoi, hoi,

Een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar ik zit weer met een probleemje.
Ik heb in windows xp een tweede gebruiker aangemaakt met beperkte rechten. Alles werkt goed behalve als ik deze gebruiker alle office programma's wil laten gebruiken werkt dit niet uitstekend.
Wat gebeurd er?
Als ik bijvoorbeeld word wil openen dan start de office installer en geeft hij een file ( ik kan deze ook nergens vinden ) op die hij niet vindt. Ik klik dan op annuleren en dan gaat word open en kan ik in het programma werken. Dit is zo voor alle office programma's. Wie kan er mij helpen zodanig dat deze programma's opstarten zonder problemen.

Thanks

P.S. ik gebruik office XP

Welke file kan XP niet vinden? En als je de office cd erin doet wat gebeurt er dan?

vraagt eerst naar cd ik annuleer en geeft dan foutcode 1706.
als ik de cd er insteek en ik wil herstellen dan lukt dit ook niet maar ik zou wel terug kunnen installeren maar ik ben bang dat er dan het èèn en ander mis zou lopen.

En als die naar de cd vraagt en je stopt dan de cd erin ipv annuleren?

dan vindt hij deze niet hij geeft dan als lokatie # en als ik dan E van mijn cd rom vindt hij hem nog niet

Wat bedoel je met;

Als ik bijvoorbeeld word wil openen dan start de office installer en geeft hij een file ( ik kan deze ook nergens vinden ) op die hij niet vindt.

Je klikt op word (?) en in plaats van word start office installer???
Onder een account met beperkte rechten kun geen programma's installeren, en het lijkt er op dat je dat probeerd.
Ik neem aan dat je Office geinstaleerd hebt en dat op het beheerders account alle icoontjes van office zichtbaar zijn en werken.
Het is in dat geval niet nodig office nogmaals te insteleren, het andere account kan prima werken met de geinstaleerde versie, probleem is vaak dat je de snelkoppelingen bij het andere account mist.
Deze kun je zelf aanmaken of makelijker, maar een copy van de snelkoppeling en zet die in een map van het beperkte account, vanuit het beheerders account zou dat moeten lukken, vervolgens kun je inloggen op het andere account en de snelkoppelingen op je bureau bladplaaten of direct vanuit de map waar ze instaan voortaan starten.

Laatst bewerkt:
allemaal al geprobeerd maar nog niets opgelost.

wie kan er me helpen al bedankt voor de moeite.

Je zou nog kunnen proberen het 2e account alle rechten te geven, alles goed zetten en dan de rechten weer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan