Hallo,
Eerste topic! [:
Ik ben bij HelpMij uitgekomen omdat ik hoorde dat er snel gereageerd werd op vragen.
Ik heb 13 Juli 2011 een Packard Bell Easynote LS11 HR006 aangeschaft. Afgelopen week kwam ik bij de MyCom (Naast de Mediamarkt in Groningen) om over de mogelijkheden van een SSD te informeren. De winkelier opende de onderklep van de laptop en zag dat die mogelijkheid er inderdaad was (mij was al verteld door vrienden dat veel 17" laptops over 2 harde schijf aansluitingen beschikken), dus schafde ik daarbij een OCZ SSD Vertex3 aan. Eenmaal thuis monteerde ik de SSD in de laptop. Toen ik de onderklep echter probeerde te sluiten kwam ik tot de ontdekking dat die niet meer dicht kon. PB heeft fabricage plastic op de onderklep precies boven de 2e harde schijf gemaakt, waardoor er geen HDD meer in past. Zelfs als ik het plastic er af zou slijpen zou de onderklep waarschijnlijk niet kunnen sluiten omdat de tweede hardeschijf aansluiting hoger ligt dan de eerste, en de klep schuin afloopt.
Let wel, ik kan beide hardeschijfen gewoon gebruiken, ze worden gewoon in windows verkenner gedetecteerd, het probleem ligt puur bij de onderklep.
Ik ging ermee terug naar de MyCom om de situatie uit te leggen. Hier wisten ze geen oplossing voor. Ik vroeg nog naar de mogelijkheid om de CD Drive eruit te halen, waarop ze zeiden dat ze dan nog onderdelen moesten bestellen wat me nog eens 24 euro zou kosten. Ik zei dat ik er nog over zou gaan nadenken.
Toen belde ik naar PB Call Centre en vroeg naar een oplossing. Ik kreeg gelijk mevrouw aan de lijn waarvan ik na enkele momenten al wist dat ze niet het antwoord op mijn vraag op haar beeldscherm had staan. Ze begreep het probleem niet en bleef verwijzen naar andere zaken, wat me intussen wel 15ct p/m kost. Na enkele woordenwisseling over S/N en het type model werd het opeens stil aan de andere kant. Ik kreeg geen gehoor meer en bedacht me opeens dat 0900 lijnen niet kunnen ophangen.
Ik ben niet van plan om afstand te doen van mijn SSD en vind dat Packard Bell met een oplossing moet komen. Hebben jullie ideeën? Heeft iemand een telefoonnummer of e-mail adres van PB zelf?
Groeten Daniël
PS:. Ik heb nog geprobeerd PB via een contact formulier te bereiken maar geeft foutmeldingen en wil niet versturen.
Eerste topic! [:
Ik ben bij HelpMij uitgekomen omdat ik hoorde dat er snel gereageerd werd op vragen.
Ik heb 13 Juli 2011 een Packard Bell Easynote LS11 HR006 aangeschaft. Afgelopen week kwam ik bij de MyCom (Naast de Mediamarkt in Groningen) om over de mogelijkheden van een SSD te informeren. De winkelier opende de onderklep van de laptop en zag dat die mogelijkheid er inderdaad was (mij was al verteld door vrienden dat veel 17" laptops over 2 harde schijf aansluitingen beschikken), dus schafde ik daarbij een OCZ SSD Vertex3 aan. Eenmaal thuis monteerde ik de SSD in de laptop. Toen ik de onderklep echter probeerde te sluiten kwam ik tot de ontdekking dat die niet meer dicht kon. PB heeft fabricage plastic op de onderklep precies boven de 2e harde schijf gemaakt, waardoor er geen HDD meer in past. Zelfs als ik het plastic er af zou slijpen zou de onderklep waarschijnlijk niet kunnen sluiten omdat de tweede hardeschijf aansluiting hoger ligt dan de eerste, en de klep schuin afloopt.
Let wel, ik kan beide hardeschijfen gewoon gebruiken, ze worden gewoon in windows verkenner gedetecteerd, het probleem ligt puur bij de onderklep.
Ik ging ermee terug naar de MyCom om de situatie uit te leggen. Hier wisten ze geen oplossing voor. Ik vroeg nog naar de mogelijkheid om de CD Drive eruit te halen, waarop ze zeiden dat ze dan nog onderdelen moesten bestellen wat me nog eens 24 euro zou kosten. Ik zei dat ik er nog over zou gaan nadenken.
Toen belde ik naar PB Call Centre en vroeg naar een oplossing. Ik kreeg gelijk mevrouw aan de lijn waarvan ik na enkele momenten al wist dat ze niet het antwoord op mijn vraag op haar beeldscherm had staan. Ze begreep het probleem niet en bleef verwijzen naar andere zaken, wat me intussen wel 15ct p/m kost. Na enkele woordenwisseling over S/N en het type model werd het opeens stil aan de andere kant. Ik kreeg geen gehoor meer en bedacht me opeens dat 0900 lijnen niet kunnen ophangen.
Ik ben niet van plan om afstand te doen van mijn SSD en vind dat Packard Bell met een oplossing moet komen. Hebben jullie ideeën? Heeft iemand een telefoonnummer of e-mail adres van PB zelf?
Groeten Daniël
PS:. Ik heb nog geprobeerd PB via een contact formulier te bereiken maar geeft foutmeldingen en wil niet versturen.