tweede muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sfekky

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
kan poort com2 niet vinden

om een spelletje met twee personen te kunnen spelen heb ik een tweede muis aangesloten. Deze werkt op de pc, maar bij het starten van het spel geeft het melding: 'kan poort com2 niet vinden'. Dit is nu net de poort via waar de tweede muis in het spel werkt. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

bedankt!

Welkom op Helpmij

Misschien door de tweede via USB aan te sluiten?

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie.

Is het een oud spelletje? com2 is je tweede serieële poort en niet een ps/2 of usb. De eerste muizen waren serieëel. Daarnaast moet de 2e comport dan ook nog in het bios aanstaan.

Als je twee standaard muizen aansluit kun je ze dacht ik niet onafhankelijk gebruiken. [Of kan dat wel, dat je dan 2 aanwijzers krijgt?]

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door Egel
Is het een oud spelletje? com2 is je tweede serieële poort en niet een ps/2 of usb. De eerste muizen waren serieëel. Daarnaast moet de 2e comport dan ook nog in het bios aanstaan.

Ja, het is inderdaad een vrij oud spelletje, hier zit wsl. het probleem. Ik ga dit alvast eens proberen!
TX!

Als je twee standaard muizen aansluit kun je ze dacht ik niet onafhankelijk gebruiken. [Of kan dat wel, dat je dan 2 aanwijzers krijgt?]

Neen, je kan ze niet onafhankelijk gebruiken.

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan