maikel9
Meubilair
- Lid geworden
- 4 mrt 2004
Hallo mensen,
Ik heb vandaag een laptop gekocht met een wifi router erbij (linksys wrt54GC).
In de laptop zit een kaartje van het merk Fujitsu computers Wlan 802.11b/g (sisi63u) en een kaartje van lan via rhine2 fast ethernet adapter.
Ik heb een pc staan en een adsl aansluiting van orange via een livebox.
Nu wil ik het aansluiten zodat ik de laptop draadloos kan gebruiken,maar krijg het niet voor elkaar.Ik heb nu via de livebox de laptop aangesloten en heb internet op beide pc's maar niet zoals ik wil.(via de lan via rhine2fast ethernet adapter)
Ik heb geprobeert het zo aan te sluiten:Internet>livebox>router linksys>laptop maar lukt niet met router installeren krijg ik al melding kan geen verbinding krijgen.
Wat doe ik nu verkeerd?
verdere info:
op mijn pc staat windows xp en op de laptop windows vista basic.

Ik heb vandaag een laptop gekocht met een wifi router erbij (linksys wrt54GC).
In de laptop zit een kaartje van het merk Fujitsu computers Wlan 802.11b/g (sisi63u) en een kaartje van lan via rhine2 fast ethernet adapter.
Ik heb een pc staan en een adsl aansluiting van orange via een livebox.
Nu wil ik het aansluiten zodat ik de laptop draadloos kan gebruiken,maar krijg het niet voor elkaar.Ik heb nu via de livebox de laptop aangesloten en heb internet op beide pc's maar niet zoals ik wil.(via de lan via rhine2fast ethernet adapter)
Ik heb geprobeert het zo aan te sluiten:Internet>livebox>router linksys>laptop maar lukt niet met router installeren krijg ik al melding kan geen verbinding krijgen.
Wat doe ik nu verkeerd?
verdere info:
op mijn pc staat windows xp en op de laptop windows vista basic.