Tweede router

Status
Niet open voor verdere reacties.

nBuddy

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
Dag,

Ik gebruik op dit moment een router van Netgear van Ziggo. Ik heb op zolder een Xbox staan. Het probleem is dat mijn Xbox en de router niet goed genoeg zijn verbonden met elkaar (verbinding is te slecht). Ik heb overwogen om een UTP-kabel naar boven te trekken, maar tevergeefs. Ik ben nu ten einde raad, dus vandaar mijn vraag: bestaat er een mogelijkheid waardoor mijn verbinding wél goed is? Mijn Xbox verplaatsen is geen optie.

Bij voorbaat dank,
Groet, mij

Aangezien ik niet bekend ben in die wereld: een beetje uitleg omtrent die adapters zou ik zeer op prijs stellen. *schaam*

het is duurder maar ik zou het er voor over hebben

wifi ok voor je gsm en een laptopje om eens te surfen

maar om te gamen en dan nog met een versterker daar ben ik nog altijd geen fan van

Sjah, laat nou net de goedkoopste manier niet mogelijk zijn: een UTP-kabeltje naar boven trekken.

Wat betreft gamen met een versterker. Ik zie niet in waarom dat nadelig kan uitpakken?

als iedereen je aanraad om powerline adaptors te gebruiken

dan zal dat wel zijn redenen hebben zeker draadloos kan weg vallen enzo

Mhm. Ik zou niet weten waarom ze zulke dingen los zouden verkopen, dus ik ga ervan uit dat het er twee zijn.

omdat er ook mensen zijn die er bv 1 in de lieving en een boven willen en dan nog een bij de router

Let wel even op, wil je later nog een apparaat aansluiten via een homeplug, dient dat wel eenzelfde te zijn als degene die je nu aanschaft. Neem dus een bekent (groot) merk.
En van de link die je gaf moet je er inderdaad twee hebben of een zogenaamd starterpack.

Jongens ik heb jullie raad opgevolgd en zo'n adapter aangeschaft. Hij werkt perfect. Hartelijk dank allen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan