tweede scherm na klikken link

Status
Niet open voor verdere reacties.

shehulk1234

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
hallo

ik heb een probleem met internet explorer.
als de ie er voor is werkt die naar behoren,maar als je een andere beschikbare link klikt komt er een scherm
die moet ingeladen worden,en daar zit juist het probleem want dan geeft ie een foutmelding weer.
waarin als hoofdrede errorcode nul.
is er iemand die mij hier mee kan helpen want ik heb geen zin om alles opnieuw weer te installeren.

Shehulk
:( :( :( :(

Post eens de exacte foutmelding, dat maakt het probleem wat meer duidelijk.

hoi gezina

telkens als ik het tweede scherm wil openen van internet explorer gaat hij niet verder
krijg telkens deze foutmelding
error"null"is nul or not an object
code 0
ik hoop dat jij hier een antwoord op hebt
als je een pagina opend en je klikt op een link dan gaat hij dus niet verder krijg alleen het scherm maar met boven in internet explorer
verder helemaal niks .
alvast vriendelijk bedankt

Kijk eerst eens of dit helpt: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Sluit de schermpjes af met OK.

Geplaatst door gezina
Kijk eerst eens of dit helpt: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Sluit de schermpjes af met OK.

hoi gezina

wat jij hebt beschreven heb ik allemaal gedaan en het
werkt niet.
hopelijk kun je mij verder helpen

shehulk1234

Kan er geen zinnige pagina met google op vinden, wel gescand op spyware/virussen?

hoi gezina

ik heb hele pc gescant op spyware en virussen
niks gevonden
ben bang dat ik hem helemaal moet leeg halen en helemaal opnieuw beginnen
ik wacht nog ff af en hoop dat er gauw een antwoord komt
groeten shehulk:mad:

probleem opgelost

hoi gezina
het probleem is op gelost
er is op een of andere manier een proggie door mij verwijdert
get anonymous 2.1 proffesionel
dit weer geinstaleerd en probleem was opgelost
in ieder geval erg bedankt voor je hulp
groetjes shehulk:thumb:

:o Tja, dat is zoiets specifieks, daar kan je alleen zelf achter komen door na te gaan wat je het laatst hebt uitgespookt op de pc. Mooi dat je het nog even wilde melden! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan