tweede schijf ook met XP installeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Alda

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Ik heb nu een jaar een pc met XP pro. Deze wordt door het hele gezin gebruikt, dus ook voor spelletjes, internetspelletjes etc. Hij raakt behoorlijk vol en ook soms wat traag. Te veel troep natuurlijk. :mad: Ik ruim wel regelmatig de spyware op.

Zelf gebruik ik de pc met name voor fotobewerking. Ik ben van plan om een extra harde schijf te kopen, alleen voor mijn foto's en photoshop. Is het handig/mogelijk om op deze nieuwe schijf ook XP te installeren, waardoor ik van alle dichtgeslibde zooi van de eerste schijf geen last heb? :rolleyes:

Overigens heb ik bij deze pc een 'recovery' cd met XP gekregen, kan het daar wel mee?

zo ja, kan ik dan op de nieuwe schijf SP2 installeren en de oude schijf op SP1 laten, vanwege de te verwachten problemen met de oude rommel?

Da's een kort maar krachtig antwoord. Misschien een hint wat wel kan werken??:p

Tot twee weken geleden wilde ik ook geen SP 2 op mijn computer. Maar ik ben nu zeer tevreden ermee. Alles doet het, wel laat ik ook alle updates uitvoeren.

Schone installatie, ieder zijn eigen account, extra harde schijf voor je foto's. Gaat prima werken! Suc6

met helemaal schoon beginnen bedoel je dan formatteren? werkt de recovery cd dan wel?

Ik ga ervan uit dat jou recovery cd al een formateer optie heeft. Maak wel backups voordat je begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan