rasger
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2010
Hallo Mede Helpmijers:d
Mijn oude PC heeft het opgegeven (moederbord kapot).
Aangezien het al een oudje was heb ik deze week een nieuwe gekocht met een SSD van 120GB ingebouwd. (verder werk ik met externe HD's)
Ik heb Windows geïnstalleerd en ben er erg tevreden mee.
Nu zit er in mijn vorige kapotte PC ook nog een SSD, hier staat Windows en nog wat nog op.
Ik ben nu van plan om deze uit te bouwen en als tweede SSD in de nieuwe PC te bouwen.
Nu is mijn vraag of dat zonder meer gaat?
Dus dat ik de kast open maak, de SSD aansluit, deze formatteer en dan gebruik.
Of moet ik ergens rekening mee houden? ik bedoel op het moment dat ik hem inbouw zitten er 2 SSD's in met windows, krijgt de PC dan geen conflict?
Zijn er misschien andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Niet zo moeilijk allemaal lijkt me maar ik dacht vraag het toch maar even na voor de zekerheid
B.V.D. voor jullie reacties
Groet Ger
Mijn oude PC heeft het opgegeven (moederbord kapot).
Aangezien het al een oudje was heb ik deze week een nieuwe gekocht met een SSD van 120GB ingebouwd. (verder werk ik met externe HD's)
Ik heb Windows geïnstalleerd en ben er erg tevreden mee.
Nu zit er in mijn vorige kapotte PC ook nog een SSD, hier staat Windows en nog wat nog op.
Ik ben nu van plan om deze uit te bouwen en als tweede SSD in de nieuwe PC te bouwen.
Nu is mijn vraag of dat zonder meer gaat?
Dus dat ik de kast open maak, de SSD aansluit, deze formatteer en dan gebruik.
Of moet ik ergens rekening mee houden? ik bedoel op het moment dat ik hem inbouw zitten er 2 SSD's in met windows, krijgt de PC dan geen conflict?
Zijn er misschien andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Niet zo moeilijk allemaal lijkt me maar ik dacht vraag het toch maar even na voor de zekerheid

B.V.D. voor jullie reacties
Groet Ger