Hallo,
Ik heb de eerste stap dankzij jullie opgelost en ervan geleerd
Nu de tweede stap:
in de bijlage treffen jullie het bestand aan waar het om gaat test2.xls.
Ik ben aan de slag gegaan maar loop tegen mijn geringe kennis aan
- In de kollommen C en H staan nagenoeg dezelfde codes. Deze moeten met elkaar vergeleken worden. De kollom C is leading wat wilt zeggen dat de gegevens die hier in staan de bron gegevens zijn en in de G kollom de gegevens die niet geheel met C overeenkomen. De gegevens die IN kollom G staan die NIET in C voorkomen mogen verwijderd worden.
- Als de gegevens vervolgens met elkaar vergeleken zijn en de overbodige gegevens zijn verwijderd wil ik graag dat hij de kollomen I t/m R achter de vergeleken gegevens komen te staan.
De uitkomst zoals het moet zijn staat in de bijlage onder Test21.xls
Hopenlijk kunnen jullie mij helpen?

Ik heb de eerste stap dankzij jullie opgelost en ervan geleerd

Nu de tweede stap:
in de bijlage treffen jullie het bestand aan waar het om gaat test2.xls.
Ik ben aan de slag gegaan maar loop tegen mijn geringe kennis aan

- In de kollommen C en H staan nagenoeg dezelfde codes. Deze moeten met elkaar vergeleken worden. De kollom C is leading wat wilt zeggen dat de gegevens die hier in staan de bron gegevens zijn en in de G kollom de gegevens die niet geheel met C overeenkomen. De gegevens die IN kollom G staan die NIET in C voorkomen mogen verwijderd worden.
- Als de gegevens vervolgens met elkaar vergeleken zijn en de overbodige gegevens zijn verwijderd wil ik graag dat hij de kollomen I t/m R achter de vergeleken gegevens komen te staan.
De uitkomst zoals het moet zijn staat in de bijlage onder Test21.xls
Hopenlijk kunnen jullie mij helpen?