Tweede wifi verbinding instellen lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter lienn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lienn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2013
Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe laptop (Samsung NP470R5E-X01) gekocht met windows 8. Ik wilde gisteren de wifi verbindingen installeren, omdat wij thuis twee router verbindingen hebben. De eerste verbinding instellen ging probleemloos, maar het lukt mij niet om een tweede routerverbinding in te stellen. Hij ziet de mogelijke verbindingen wel staan, ik typ het wachtwoord in en dan is hij aan het laden en vervolgens staat er kan geen verbinding maken met dit netwerk. Omdat ik twijfelde of het aan mijn router lag, heb ik het bij mijn vriend nogmaals geprobeert en wederom kreeg ik dezelfde melding (hij heeft ook online). Ik heb er niet heel veel verstand van, maar met andere laptops en computers bij ons in huis gaat het aansluiten probleemloos. Heeft iemand suggesties?

Groet,
Lienn

Hoi Lienn,

je bent niet de enige met dit probleem. Een snelle oplossing is een ander access point kopen en WLAN op de Huawei modem uit te zetten. Een langzame oplossing is tot augustus te wachten. Online wil nog deze maand alle Huawei modems van nieuwe firmware voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan