Tweedehands iPhone kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xiffix

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Hallo,

Ik wil graag een tweedehands iPhone kopen, nu heb ik een iPod Touch waar ik erg tevreden over ben.
Omdat de nieuwe iPhone 4G er nu is denk ik dat een hoop mensen hun oude iPhone weg doen.

Alleen is het probleem dat ik niet weet wat voor een ik moet kopen.
Wat ik er mee wil kunnen:
Kunnen bellen/smsen
Gebruik kunnen maken van 3g.
verder alles wat met de iPod Touch ook kan.

Het liefst wil ik hem ook jailbreaken zodat ik gratis apps erop kan installeren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door me te vertellen naar wat voor een ik moet kijken.

Dank Xiffix

Alle vereisten kun je met elke iPhone :)

De 3G het model dat je het meeste tegen zult komen aangezien veel eigenaren daarvan in aanmerking komen voor een verlenging i.c.m. een iPhone 4.
Voordeel is dat deze vaak simlockvrij zijn
Nadeel kunnen de gebruikerssporen zijn, goed op krassen en haarscheurtjes letten.

Prijsindicatie: tussen de €250 en €350

Het model daarna, de 3GS, zal ook aangeboden worden door mensen die altijd het nieuwste willen hebben :)
Voordeel: sneller toestel
Nadeel: vaak simlocked, dus zul je moeten unlocken via tooltjes (niet mijn voorkeur) en er zijn weinig inhoudelijke verschillen met de iPhone 4.

Is een abonnement geen optie voor je?

dank voor deze info
maar een abonnement is geen optie omdat het zo duur is, dus doe ik liever er zelf een simkaart in als dat ook kan.

Is het mogelijk om een iPhone via marktplaats te kopen en er dan zelf een simkaart in te doen van bijvoorbeeld ben?
Kan ik dar bellen en op internet? of moet ik dan een internet abonnement erbij nemen?

Internetten met een pre-paid kaart kan wel maar dan ben je zo door je beltegoed heen.

Een iPhone komt het beste tot zijn recht met een internetabonnement.

Als je een simlockvrij toestel koopt wel ja

3G hangt van het abonnement af, ben zelf niet bekend met de KPN-opties

Zie mijn eerste bericht

vraagje

ik heb een vraagje,

Ik zou graag een tweedehands Iphone 3gs willen kopen alleen heb ik nog een normaal abbonnement van T-Mobile voor mijn oude telefoon een Samsung Jet.
Zou mijn oude abbonement van mijn Samsung Jet gewoon in een Iphone kunnen als die simlock vrij is, of moet ik dan persee een speciaal Iphone abbonement hebben?

Alvast bedankt!

Als de iPhone simlock-vrij is kun je er elke simkaart in stoppen die je wilt. (Klinkt logisch)

Heb je nu al een abonnement met internetbundel dan kun je die gewoon blijven gebruiken.

geld het laatse ook voor de iphone 4?
ik heb namelijk een samsung jet maar het abbonement met einderloos online van hi verloopt pas over 6 maanden.
kan ik als ik nu een simlockvrije iphone koop en mijn sim kaart laat omwisselen voor een microsim dan gewoon met een iphone 4 verder?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan