Tweedehands Moederbord + processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Beste Helpmijers,
Mijn 2e pc is toe aan een upgrade maar ik heb een héél klein budget en daarom moet het tweedehands zijn.:)
Ik heb al Hardeschijven / dvd speler / kast / voeding/ ram
Nou wil ik mijn proccesor(amd athlon 64 3200+ 939) en mijn moederbord asus a8v -xe,
Vervangen door een Socket 775 of Am2 moederbord en processor mijn budget is Helaas maar 60 euro.
Ik kan dit krijgen voor 50 euro Zonder het geheugen! Het klopt dat de advertentie vervallen is maar hij heeft hem nog wel. http://tweakers.net/aanbod/317528/msi-p965-neo-+-intel-e6300-+-crucial-4gb-ram.html
Nog andere suggesties?
Mvg Merlijn

Hoi...

Welke kaart wil je hierop plaatsen?Dit setje heeft namelijk geen vga.

Kan gebeuren maar vroeg het maar voor de zekerheid.

Verder dan op zich niks mis mee...beetje verouderd maar goed..daar is je budget dan ook naar.

Is dit een mooie prijs? En zou het misschien beter zijn als ik voor am2 ga of is dat performance verlies?

Denk dat je voor dit budget niet zozeer over performance eisen kan en mag spreken.:D
Dit in combi met je 7650 gaat prima.

Prijs is ook niet verkeerd.Wellicht kan je en bod van 40 doen en kom je in het midden uit.(45)

probeer voor am2+ te gaan als het kan
of in iedergeval een am2 moederbord die ook am3 cpu's kan hebben (die bestaan wel)

dan kun je in de verre toekomst nog een redenlijke am3 cpu aanschaffen

Ach....voor een 2de pc en dat naar am3 toe gaan.Moet je afvragen of je dit dan wilt blijven upgraden.Denk zelf dat link uit de eerste posting niet eens zo gek is voor dat budget.
Verder moet je dan dat systeempje laten voor wat het is en niets meer aan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan