Tweemaal netwerk verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

streefkerk

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2001
Berichten
62
Ik heb een netwerkkaart geplaatst en die werkt goed en ik heb dus een internetverbinding.
In het configuratie kom ik echter een 2e verbinding tegen (waarschijnlijk van het moederbord) Op de startbalk staat een icoontje met de mededeling dat er een slechte of in het geheel geen verbinding is. Ik wil deze verbinding verwijderen maar dat gaat niet in het configuratiescherm. Idee hoe ik deze instelling kan verwijderen?
Er zijn nu problemen.
Bij voorbaat dank
 
Ik wil het geheel verwijderen dus zowel in het configuratiescherm als het icoontje.
Het geheel geeft moeilijkheden o.a. bij afsluiten. Ik heb een andere netwerkkaart voor mijn verbinding. Hopelijk heb je voldoende info zoniet hoor ik het graag.
 
Omdat je zegt dat je een het slechte of in het geheel geen verbinding is, denk ik dat je hier te maken hebt met een draadloos netwerkkaartje.
Als het een laptop betreft en deze kaart zit op het moederbord, zal deze niet te verwijderen zijn uit het configuratiescherm. Betreft het een insteekkaartje, kan je na de computer uitgezet te hebben deze er uit halen.

Wel kan je deze kaart uitschakelen met de rechtermuisklik in configuratiescherm / netwerkverbindingen.
Je kunt ook dubbelklikken op het pictogram in configuratiescherm / netwerkverbindingen en dan zie je als het goed is de optie staan om het pictogram in het systeemvak weer te geven aan of uit te vinken.
Maar zolang deze kaart in de computer zit, zal je deze blijven zien in configuratiescherm.
 
Laatst bewerkt:
Netwerkverbinding

Jammer.Ik heb het onderdeel in het configuratiescherm uitgezet.
Bedankt voor je antwoorden.
 
Netwerkverbinding

Ik heb de software van mijn moederbord, en videokaart opnieuw moeten installaren.
En nu geeft hij aan dat ik LAN-verbinding 8 heb.
Waar zij de andere 7 gebleven.
Hij telt steeds alles op, geeft dit geen problemen met opstarten, en zo ja waar kan ik dit verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan