wesley5479
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2011
Dag Lezers,
Ik heb een tweetal vragen betreffende mijn website die ik probeer te realiseren in wordpress.
Vraag 1.)
Ik heb een thema gedownload en deze gebruik ik nu.
Nu heb ik een aantal pagina's, maar daar moet uiteraard overal hetzelfde thema worden gebruikt.
Ik heb overal in de rechter kolom een aantal widgets staan. Nu moeten deze widgets ook terugkomen op mijn homepage.
Op dit moment staan de widgets op alle pagina's goed, ecchter niet op de homepage.
Ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan me hier in ondersteunen.
Vraag 2.)
Als ik mijn site gebruik in de mobiele weergave dan kan ik de pagina's niet aanklikken.
Ik zie uiteraard wel mijn homepagina, maar verder dan dat kan ik niet gaan.
De 'button' die je normaal aanklikt op de mobiele websites om zo naar je vervolgpagina's te gaan werkt niet.
Waar kan dit aan liggen??
Bijgevoegd een afbeelding van zo'n button:
Het zal allemaal vast makkelijk op te lossen zijn, maar ik weet het ffkes niet.
Het gaat hierbij om de volgende site
(het is uiteraard nog een voorbeeld site)
www.campingdebiesterij.perfavore.nl
Groetjes Wesley
Ik heb een tweetal vragen betreffende mijn website die ik probeer te realiseren in wordpress.
Vraag 1.)
Ik heb een thema gedownload en deze gebruik ik nu.
Nu heb ik een aantal pagina's, maar daar moet uiteraard overal hetzelfde thema worden gebruikt.
Ik heb overal in de rechter kolom een aantal widgets staan. Nu moeten deze widgets ook terugkomen op mijn homepage.
Op dit moment staan de widgets op alle pagina's goed, ecchter niet op de homepage.
Ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan me hier in ondersteunen.
Vraag 2.)
Als ik mijn site gebruik in de mobiele weergave dan kan ik de pagina's niet aanklikken.
Ik zie uiteraard wel mijn homepagina, maar verder dan dat kan ik niet gaan.
De 'button' die je normaal aanklikt op de mobiele websites om zo naar je vervolgpagina's te gaan werkt niet.
Waar kan dit aan liggen??
Bijgevoegd een afbeelding van zo'n button:

Het zal allemaal vast makkelijk op te lossen zijn, maar ik weet het ffkes niet.
Het gaat hierbij om de volgende site
(het is uiteraard nog een voorbeeld site)
www.campingdebiesterij.perfavore.nl
Groetjes Wesley
Laatst bewerkt: