tweetalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Geachte helpmij-ers,

Ik woon in China en heb in China onlangs een laptop gekocht (Compaq Presario M2000) waarop XP home edition door de winkel is geintalleerd . Ze waren gelukkig slim genoeg om naast Chinees ook Engels te intalleren. (rechts onderin de taakbalk kan ik daar de keuze maken) Echter wanneer ik switch van Chinees (waar ik niets van snap) naar Engels blijft er wat Chinees 'achter' in de menu's. D.w.z. dat wanneer ik met de rechter muisknop in mijn desktop scherm klik, de drie keuze menu's tussen Undo delete (CTRL +Z) en New nog in Chineze karakters worden weergegeven.

Het betreft hier dus geen foutmelding maar een linguistisch/taal probleem. Echter zag ik geen subcategorie waar ik mijn probleem beter kon plaatsen.

De vraag: hoe kan ik dit verhelpen?

Ik ken ook geen chinees

Maar ik denk dat dat is blijven hangen in het register.

Het zijn zo als jij het beschrijft:

Pictogrammen schikken, uitlijnen op raster en vernieuwen.

Je kan dat in het register aanpassen, maar is dat echt nodig ?

Eric.

register aanpassen

Geachte Eric,
als ik het niet echt nodig had gevonden had ik het probleem niet 'gedropt' op helpmij.nl.
Ik hoop dat je na deze kritische noot me desalniettemin bereid bent te helpen.

ps ik ken geen Chinees maar wel een chinees, maar dat kan ik ook fout hebben.:D

Beste Niko

Ik heb absoluut geen probleem met jou kritische noot. Ik bedoelde het in de betekennis er is mee te leven.

Het probleem is dat ik van hieruit niet je registry kan zien en als ik het wel kon bang ben er veel chinese karacters in te zien zullen zijn, waar ik ook niet wijs uit wordt.

Los daarvan ben ik bang dat ik iets geroepen heb dat niet klopt. Het gaat wel op voor de uitleg die je krijgt in menu's, die vind je onder tips in het register.

Sorry,

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan