tweetalige site

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Hallo, Hoe maak ik van mijn nederlandstalige site ook een engelse versie, waar vind ik info

ik denk dat je gewoon alles in het engels moet typen......

meertalige site

ja dat denk ik ook op zijn minst, maar dat is geen probleem om alle mappen en html pagina's in het engels te schrijven, maar wat is de html code, voor , zoals op meertalige sites bvb een engelse vlag en een belgische, hoe werkt dat,
www.Vriendenvantibet.be is de site nu een deel in het nederlands en een beetje in het engels door elkaar.

welke software gebruik je nu voor je site.....is die niet in het Engels te verkrijgen.

Als je mensen hun taal wilt laten kiezen maak je een bestand genaamd index.html

Hiervoor zoek je dan twee afbeeldingen op van elke taal. Bijvoorbeeld Nederlands en Engels.

De link met de Nederlandse vlag verwijst dan naar de map nl
en de link met de Engelse vlag laat je dan verwijzen naar en

In de map nl zet je dan je Nederlandse versie en in de map en zet je je Engelse.

tweetalige website

bedankt allebei voor uw snelle reactie, De site is gemaakt met html, het zal wat puzzelen worden in die index.html , om die mappen beschikbaar te krijgen.

Hey ,

Ik heb ook een (nederlanstalige) site, nu zou ik die ook in meerdere talen willen maken.
Dat is geen probleem gewoond de php en html files opnieuw maken in de andere taal en in een andere folder steken.

Ik zou nog een stapje verder willen gaan als hierboven. Namelijk dat de taalvoorkeur onthouden wordt als je die gekozen hebt. Zodanig dat je de volgende keer als je op de site komt niet meer het beginkiesscherm krijgt om de taal te kiezen.

En een volgende vraag, heeft zo een algemene taalkiespagina invloed op de searchmachines zoals google?

alvast bedankt

ohja, het gaat over de site tornooi.net

Geen idee, maar zoek is op SEO, Search Engine Optimalization, staat er vast wel ergens tussen, en sowieso handig dat soort dingen te leren. succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan