Tweetdeck functioneert niet na overstap nieuwe provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Gisteravond ben ik overgestapt van XS4ALL naar Ziggo (nieuwe modem etc. geplaatst).

Vanaf dat moment laadt Tweetdeck de kolommen niet meer en krijg ik rechtsonder in het rood de melding "Twitter Status: Request forbidden by Twitter API".

Ik heb geprobeerd eea te verhelpen door Twitter te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat hielp niet. Daarna heb ik de verschillende accounts op Tweetdeck verwijderd en geprobeerd dezelfde accounts opnieuw aan te maken maar dan zegt ie dat ik verkeerde gegevens heb ingevuld.

Zit hier erg mee in mijn maag want gebruik Tweetdeck heel intensief, o.a. t.b.v. de website waarvoor wij via Tweetdeck nieuwsberichten de wereld in sturen. De webversie van Tweetdeck is daarvoor minder geschikt.

Weet iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan