twijfel nog tussen deze 2 laptops HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffeltje85

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Ik wil graag een laptop waar ik redelijk op kan gamen cod4 bv nu twijfel ik tussen deze:
Asus M51SN-AP018C en de Acer Aspire 6920G-834G32BN kwa snelheid processor en videokaart zijn ze hetzelfde dus dat maakt niet uit maar nu zit er op de acer veel meer luxe bv dolby surround, blueray, HD scherm 1960 resolutie duz zat ik eigelijk aan die te denken maar ik twijfel een beetje aan de kwaliteit en service van acer.
Welke zouden jullie aanraden de wat degelijke Asus of de Luxe Acer maar minder kwaliteit

Staj dit een kwestie van vertrouwen in een merk,dit zijn allebei goede Pc,s
Ik ben een Asus man en zweer erbij................

Ik zou voor de Acer gaan. Je krijgt er meer voor. Kwalitatief zal er niet veel verschillen. Echter als je niet al te handig met de computer zou ik voor de Asus gaan. Als er namelijk iets kaptop gaat is de service daar beter.

ASUS
Voor mij sowieso een van de topmerken.

Het is zo dat Acer er completer en gelikter uitzien maar ook is het zo dat ze valker bij de reparateur belanden. Dit heb ik uit wel ingelichte bronnen.

succes
H

@Swallav Ik weet niet waar je de conclusie vandaan haalt dat het kwalitatief niet veel zal verschillen maar mag ik je aanraden daar eens wat beter in te verdiepen want het tegendeel blijkt in de praktijk. XD No hard feelings natuurlijk!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan