BigBien
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2007
Hoihoi! 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie 3D Smart TV. Na een lange zoektocht ben ik uitgekomen bij twee types waar ik nog tussen twijfel: de LG 42LM660S en de Samsung UE40ES6800. Ze zijn ongeveer even duur volgens de Tweakers Pricewatch.
De LG 42LM660S
Waarom deze?
- Goede reviews
- Prachtig bezelloos design
- Perfecte maat voor mij (42 inch, de Samsung 'maar' 40)
- Schijnt met LG Magic Remote makkelijker en met minder frustratie te bedienen te zijn dan de Samsung
De Samsung UE40ES6800
Waarom deze?
- Komt beter uit de test bij o.a. de consumentenbond (de precieze redenen daarvoor weet ik niet, ik ben geen lid)
- Veel meer apps beschikbaar
- De kleuren zijn (volgens verkopert in electronicawinkel) mooier
- Dual core
- Toegevoegd: Onderdelen goedkoper te vervangen
Dit is wat ik tot nu toe uit heb weten te vinden. Graag hoor ik jullie kijk op dit dilemma, en eventueel de bij jullie bekende pro's en cons van een of beide tv's/merken!
Alvast bedankt! :thumb:
Groetjes Sabina

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie 3D Smart TV. Na een lange zoektocht ben ik uitgekomen bij twee types waar ik nog tussen twijfel: de LG 42LM660S en de Samsung UE40ES6800. Ze zijn ongeveer even duur volgens de Tweakers Pricewatch.
De LG 42LM660S

Waarom deze?
- Goede reviews
- Prachtig bezelloos design
- Perfecte maat voor mij (42 inch, de Samsung 'maar' 40)
- Schijnt met LG Magic Remote makkelijker en met minder frustratie te bedienen te zijn dan de Samsung
De Samsung UE40ES6800
Waarom deze?
- Komt beter uit de test bij o.a. de consumentenbond (de precieze redenen daarvoor weet ik niet, ik ben geen lid)
- Veel meer apps beschikbaar
- De kleuren zijn (volgens verkopert in electronicawinkel) mooier
- Dual core
- Toegevoegd: Onderdelen goedkoper te vervangen
Dit is wat ik tot nu toe uit heb weten te vinden. Graag hoor ik jullie kijk op dit dilemma, en eventueel de bij jullie bekende pro's en cons van een of beide tv's/merken!
Alvast bedankt! :thumb:
Groetjes Sabina
Laatst bewerkt: