Twilight 79

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal, even en vraagje over tl 79, van DVD, als je Harry Potter installeerd komt de melding dat er bepaalde Bestanden ontbreken, nl, Class.uha unpack.exe inject.exe, het lijkt erop dat je die wel nodig heb om dat spel uit te pakken, weet iemand hoe dat komt?

nou die bestanden zijn inderdaad belangrijk, namelijk voor het verdere uitpakken van die bestanden
en als ze er niet op staan, foutje van twilight ?

o.k dat vermoede ik dus al jammer, want er staan best wel leuke spelletjes op, misschien is er nog wel een andere adres waar het wel vertrouwd is want dit zijn natuurlijk allemaal kopieén,,,,,,,,

twilight is warez en niet toe gestaan op helpmij

tl cd's zijn altijd copyeen

Wat is dat nu weer voor onzin, als iedereen legale versies moesten kopen dan zaten we nu niet op het internet, alles bestaat uit kopieén

dat doen we toch ook praten over alles, wees gerust maar het kon zijn dat er nog meer mensen zijn die die troep hebben gekocht voor genoeg geld dus wees gewaarschuwd

Mijn opmerking was bedoelt voor virtuosa, vroeger had ik ook veel van Twilight, ben er vanaf gestapt om de zelfde reden als jij hier noemt :D

Twilight vind ik ook slecht, staan enkel rips op, en dat zijn altijd incomplete spellen, die fiels die je zoek zijn ook van Class, wel een goede ripper, dus ik denk dat daar de fout niet ligt....
Maar ik hou het mooi op iso's ;)

er werd gevraagt waar andere twilights werden verkocht dat is dus verboden

Laatst bewerkt:
Werd niet gevraagt nee, alleen gesuggereerd dat het ergens anders ook te verkrijgen is, er werd niet concreet gevraagd of iemand ideen had waar je eventueel twilights kan kopen...

simpel gezegd, een image bestand van een spel of programma, wat je bijv. met nero kan branden tot een speelbare cd.

ISO-bestand is een bestand wat de inhoud van een volledige cd weergeeft, dit kun je opslaan op je harde schijf en later weer een perfecte copy van branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan