Twinload van Fujitsu (Vista én XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokw

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Berichten
13
Deze vraag gaat niet over het vervangen van Vista door XP. Dit forum geeft voldoende info om te weten dat dat tot een teleurstelling leidt. Maar Fujitsu Siemens biedt met één serie van hun machines als OS een combinatie van Vista én XP aan onder de naam Twinload. Men stelt dat je makkelijk kan switchen van Vista Business of Ultimate naar XP Professional of Tablet PC Edition en terug. Dit zou speciaal ontwikkeld zijn voor gebruikers die niet de totale overstap op Vista kunnen of willen maken. Door mijn software die niet op Vista draait, ben ik hierin zeer geinteresseerd, maar ik zou graag van iemand met ervaring met Twinload willen lezen of Fujitsu waarmaakt wat men pretendeert. Mijn vraag is ook met welk type FS machine die ervaring is opgedaan. b.v.d. W.Kok
 
De meeste pc's die bij ons de deur uitgaan worden uitgeleverd met XP en maar een paar met Vista.

Qua type weet ik zo niet welke FS er voor gebruikt wordt maar de ervaring met XP en FS is goed te noemen.
 
Volgens mij is die Twinload XPP niets meer of minder dan een dual boot machine waarbij tijdens het opstarten gekozen kan worden welke OS geladen moet worden. Iets wat eenvoudig op elke pc / laptop geinstalleerd kan worden wanneer de benodigde drivers voor zowel Vista als XP beschikbaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan