twitter programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
ik wil een programma maken waarmee je tweets kan verzenden.
maar ik wil met een button en een textbox ( of richbox ).
kan dat ?

Laatst bewerkt:
ja dat kan..
maar dan moet je vooral ook veel weten over hoe twitter in elkaar zit om behind the scenes connectie naar twitter toe kunt leggen

ik had al gezocht en ook wat gevonden,
maar ik weet niet hoe je dan de textbox ( of de richbox ) en de button aan twitter kan vergrendelen
ik had het ook gevraagd op een ander forum, die zijde maak een form1. met een webbrowser er in en dan alles met twitter en zo, maar ja
ik ga nog wel ff zoeken, misschien kan jij mij ook helpen

Wel , het is al lang geleden dat ik nog geprogrammeerd heb in VB.NET, nu is het meer c# ..
Maar zoals je zei dat iemand zei een browser in een programma maken .. ksnap dan niet wat je als voordeel hebt .. Dan is je programma gwn de browser en doe je net evenveel als gwn te surfen in je firefox /...

compleet andere programmeertaal ( sommige syntaxen komen wel overeen ).. hetzelfde als je british engels vergelijkt met american engels ( gowja nie echt zo te vergelijken maar ik probeer maar)

ge kunt meer doen met c# .. maar op basis vlak is het net gezelfde.. ge kunt form applicaties maken en console applicaties ... :)

oke, maar als het bijna het zelfde is , kan je het wel maken wat ik wil dat twitter ding op c++ ?? en kan je het dan uileggen ? :$

lol c++ is NOG een andere programmeertaal.. (c# en c++ is totaal niet hetzelfde, en dan heb je nog C gewoon ook ) en ik twitter zelf niet .. het zou mogelijk moeten zijn maar ik denk dat het gwn eenvoudiger is om te kijken of het al niet bestaat of gwn via twitter.com uw tweets zult zendn :)

lol heel veel :) goeie en slechte dingen :) maar ik ga van helpmij nu - tot een volgende :) succes btw :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan