Twitter Samsung Star (S5230

• Onderwerp starter Onderwerp starter jun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jun

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Ik heb nu al een tijdje Twitter, maar nu wil ik 't graag ook op m'n mobiel hebben. Weten jullie een gratis Twitter client voor de Samsung Star? Kunnen jullie er ook bij zetten of de Tweets die je plaatst ook gratis zijn.

Alvast Bedankt! -Jun

hoi;)

je kunt bij de widget instellingen instellen de widget 'meer widgets' die moet je aanvinken dan kan je daarmee naar internet om twitter-widget op te zoeken en dan twitteren, of het gratis is ligt aan je abbonement, heb je die niet maar wil je wel graag gratis internet weblink info gratis internet star [lees wel even alle tekstjes voor meer info;)]

hoi;)

je kunt bij de widget instellingen instellen de widget 'meer widgets' die moet je aanvinken dan kan je daarmee naar internet om twitter-widget op te zoeken en dan twitteren, of het gratis is ligt aan je abbonement, heb je die niet maar wil je wel graag gratis internet weblink info gratis internet star [lees wel even alle tekstjes voor meer info;)]

Uhm ik heb prepaid. En die instellingen die iemand gaf werkten ook niet. Andere ideeën?

het werkt wel daarom zij ik ook even alles lezen

1. Ga naar ''Menu''
2. Klik op ''Browser''
3. Klik op ''Instellingen''
4. Klik op ''Browserprofielen''
5. Klik op ''Nieuw''
6. Vul bij de instellingen dit in:
- Naam instellen: Maakt niet uit
- Toegangsnaam: Web.be
- Verificatietype: Normaal
- Gebruikersnaam: web
- Wachtwoord: web
- Protocol: WAP
- URL startpagina: Maakt niet uit
- Gateway-adres: 172.31.198.37
- Veilige verbinding: Aan
- Wachttijd (sec.): 300
(Bij geavanceerde instellingen hoef je niks te doen)

en dan..
@Nickert
je hebt niet vermeld dat je bij standaartgateway je gateway van je computer nodig heb t om dit [eventueel ook gratis te doen] iedere gateway is weer anders;-) en daarom werkt het bij anderen niet..
[standaartgateway vinden op je computer?, ga naar, start, uitvoeren, typ daar in: ipconfig /all dan staan daar de gegevens en de standaartgateway ook ;-) , met de gateway kun je ook in je internet browser plakken heb je de site van je router en kun je daar eventueel van poort veranderen;-)

hopelijk wat mensen geholpen?:-)

het werkt wel daarom zij ik ook even alles lezen

1. Ga naar ''Menu''
2. Klik op ''Browser''
3. Klik op ''Instellingen''
4. Klik op ''Browserprofielen''
5. Klik op ''Nieuw''
6. Vul bij de instellingen dit in:
- Naam instellen: Maakt niet uit
- Toegangsnaam: Web.be
- Verificatietype: Normaal
- Gebruikersnaam: web
- Wachtwoord: web
- Protocol: WAP
- URL startpagina: Maakt niet uit
- Gateway-adres: 172.31.198.37
- Veilige verbinding: Aan
- Wachttijd (sec.): 300
(Bij geavanceerde instellingen hoef je niks te doen)

en dan..
@Nickert
je hebt niet vermeld dat je bij standaartgateway je gateway van je computer nodig heb t om dit [eventueel ook gratis te doen] iedere gateway is weer anders;-) en daarom werkt het bij anderen niet..
[standaartgateway vinden op je computer?, ga naar, start, uitvoeren, typ daar in: ipconfig /all dan staan daar de gegevens en de standaartgateway ook ;-) , met de gateway kun je ook in je internet browser plakken heb je de site van je router en kun je daar eventueel van poort veranderen;-)

hopelijk wat mensen geholpen?:-)

Ik heb de Gateway van m'n pc ingevoerd op m'n mobiel, maar als ik de verbinding opstart staat er "Service niet beschikbaar"

ow, dat ken ik zo niet, bij vodafone zou dit wat ik net zij moeten werken, en anders kon je eventueel een maand internet voor maar 4,50 maar met zeelandnet ben ik [als groninger] niet bekend

ow, dat ken ik zo niet, bij vodafone zou dit wat ik net zij moeten werken, en anders kon je eventueel een maand internet voor maar 4,50 maar met zeelandnet ben ik [als groninger] niet bekend

M'n mobiel heeft een prepaid kaartje van Vodafone, m'n provider is Zeelandnet (www.zeelandnet.nl

oke, dan zou je een abbonement [1 maand internet voor 4,50] kunnen nemen en dan twitter op je telefoon nemen,

oke, dan zou je een abbonement [1 maand internet voor 4,50] kunnen nemen en dan twitter op je telefoon nemen,

Maar kan ik geen verbinding maken met m'n router en dan via m'n router op internet en dat 't dan gratis is.

dat moest dat zijn wat ik je net stuurde maar jij geeft aan dat dat niet wil, ik zou verder geen mogelijkheid weten

dat moest dat zijn wat ik je net stuurde maar jij geeft aan dat dat niet wil, ik zou verder geen mogelijkheid weten

Als ik een betaalde Twitter client op m'n mobiel zet, moet ik dan per Tweet ook betalen?

nee als het goed is niet,
je betaald alleen de kosten voor je internet service en daarmee kun je dan op internet, als je dit ook in je abonnement doet van vodafone zou dit niet uitmaken

nee als het goed is niet,
je betaald alleen de kosten voor je internet service en daarmee kun je dan op internet, als je dit ook in je abonnement doet van vodafone zou dit niet uitmaken

Dus als ik een betaalde Twitter widget op m'n mobiel zet. Ik laat een verbinding maken met internet, gaat er dan elke keer beltegoed af als ik de Twitter widget gebruik?

als je geen internet abonnement hebt van vodafone hebt voor 4,50 per maand dan kost het je wel elke keer geld maar anders ben je gewoon 4,50 kwijt en kan je zoveel internetten per maand als je maar wilt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan