twitter toont mijn bericht niet bij zoekresultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuitensteBinnenst

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2015
Help mij!

Ik ben bekend met het gebruik van twitter op mijn werk.
Maar nu ik een persoonlijke twitterpagina heb aan gemaakt blijf ik een probleem houden.

Wanneer ik een tweet post met hashtag en later zoek op die hashtag komt mijn bericht niet in de lijst met alle resultaten die bij de betreffende hashtag horen te staan.
Ik doe vast iets standaards fout? Ik hoop dat iemand me wil helpen. Alvast bedankt.

bedankt voor je reactie.
Nee dat is het niet, even voor de duidelijkheid: Tweetprivacy / mijn tweets afschermen is niet aangevinkt

Heel raar. Ik dacht even dat je misschien vergat te klikken op "alle tweets weergeven" en je dus alleen de populaire tweets zag. maar dit is niet het probleem zie ik. Heb even gekeken bij Twitter support: daar staat ditDit probleem wordt ook regelmatig gemeld, vooral door gebruikers die een hashtag zoals #durftevragen gebruiken. Vanwege capaciteitsproblemen neemt de zoekmachine van Twitter niet alle tweets en accounts mee in de zoekresultaten.

Het is me niet duidelijk of ze random tweets pakken of dat ze kijken naar je account. Misschien je profiel compleet maken door een profielfoto in te uploaden en gegevens helemaal invullen. Anders nog eens kijken als je meer tweets en volgers hebt.

Dank je wel voor het mee kijken. Ik dacht ook dat het zoiets doms was als privacy of de verkeerde lijst. Wel vaag, heb nu even te weinig tijd om een goede anonieme twitter te maken en wil graag al op een paar dingen reageren. Maar ja pech voor nu, ik zal even laten weten of het helpt als ik de gegevens uitbreid. Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan