Twitter vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Beste lezer,

even een vraag over twitter. In welk forum deze vraag thuis weet ik niet.

Ik zit sinds kort op twitter en ik reageer wel eens op een stelling van iemand. Iedereen kan op die stellingen reageren maar kan ik die andere reacties ook lezen?

alvast bedankt voor een reactie

brian

Ja als jij bijvoorbeeld @PersoonX doet .. dan krijgt deze persoon een bericht met brianvanderweg @PersoonX. Dan krijgt in dit geval PersoonX een bericht van jou.. hier krijgt alleen hij een melding van..

Maar dat betekent niet dat mensen dat niet kunnen zien.

Iedereen die persoonX volgt kan het zien als ze op PersoonX pagina gaan kijken..
Iedereen kan het zien als ze op jou pagina gaan kijken.
Mensen die jullie beide volgen krijgen het gewoon bij alle tweets te zien.

Dus je moet ik nooit privé dingen mee sturen.. dingen die je niet wil dat iemand anders het leest.

ik denk dat ik het moet verduidelijken.

Ik reageer op een stelling in een radioprogramma van BNN de twitnaam is in dit geval @BNRpeptalk

daar plak ik een bericht achter en verstuur dat.

Ik zou graag willen zien wat de reactie's zijn van andere twitteraars, maar die zie ik niet.

in ieder geval niet op de page van BNRpeptalk daar zie ik de stelling en mijn tweet, niet de andere tweets

Dan zou je is moeten zoeken op #BNRpeptalk ipv. @BNRpeptalk Als je #BNRpeptalk zoekt dan zie je iedereen die daarop hebben gereageerd..

ik zie nu inderdaad meer berichten ook van andere maar mijn bericht van een aantall minuten geleden zie ik niet, de laatste tweet zijn van een meer dan een uur terug

Jou Tweet zakt ook steeds verder, weg... je moet het zien als een potje kaarten dat je kaart vanzelf onderop de stapel komt te liggen.. Je tweet zakt steeds verder weg, followers van je zullen deze tweet wat langer zien.. maar omdat er bij de BNRpeptalk waarschijnlijk zoveel tweets zijn.. zakt deze snel weg.

Als iemand op jou bericht reageert dan doet hij @brianvanderwege.. (ikweetniethoejeheetmettwitter?) TEKST, en dan zie jij deze gelijk op jou pagina.. Dus als iemand op jou reageert krijg je vanzelf een bericht.

ik heb gezocht op @BNRpeptal en nu werkt het wel en zie ik alle berichten denk ik,

maar kan dat niet makkelijker. moet ik echt eerst zoeken op de tweeter waarop ik reageer

Hoe kun je zo'n twitter icoontje op je website zetten van: "vind ik leuk"??
(geld ook voor facebook)
MVG Dihn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan