jwalraven
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 dec 2000
Hallo allemaal,
Ik wil graag een twitterbutton op mijn site. Gelukkig is dat via de twitter site erg makkelijk te regelen, zeggen ze.....
Ik heb daar een button gekozen en uiteindelijk krijg je een copy-paste code voor in je html.
Dit is de code, maar ik zie geen button op mijn site, maar het stukkie text "Tweet #remco30". Is ook al wel te zien aan de code, maar iemand een idee wat het dan wel zou moeten zijn?
Alvast bedankt.
Ik wil graag een twitterbutton op mijn site. Gelukkig is dat via de twitter site erg makkelijk te regelen, zeggen ze.....
Ik heb daar een button gekozen en uiteindelijk krijg je een copy-paste code voor in je html.
Code:
<a href="https://twitter.com/intent/tweet?button_hashtag=remco30" class="twitter-hashtag-button" data-lang="nl" data-size="large">Tweet #remco30</a>
<script>!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");</script>
Dit is de code, maar ik zie geen button op mijn site, maar het stukkie text "Tweet #remco30". Is ook al wel te zien aan de code, maar iemand een idee wat het dan wel zou moeten zijn?
Alvast bedankt.