typ probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennyboy94

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
19
Tijdens typen van een tekst stopt het en moet ik het programma opnieuw aanklikken kan iemand mij helpen. Alvast bedankt

gr. Glenn
 
stel ik zit op msn gewoon tegen iemand te praten dan tijdens het typen stopt het en is het programma niet actief dan pas als ik het weer opnieuw aanklik doet hij het weer maar dit probleem herhaalt zich steeds:confused::confused:
 
Probeer eens te werken met een andere muis of je muisaanwijzer op het venster te houden waar je bezig bent.
Ik weet niet of je een tekentablet hebt maar dit kan ook wel eens raar doen!
 
Heb je geen programma's om je (Niet uit te zetten) screensaver uit te zetten? Dat kan bijv zijn dat je muis automatisch geklikt wordt elke 1 minuut. Dan zou ik proberen om je muis binnen de typplek te houden


PS: Is dit alleen bij MSN of ook bij kladblok enz.
 
bedank maar ik heb express de muis aanwijzer op de schrijfbalk gehouden ik gebruik mijn laptop dus ook rekening gehouden met het niet aan raken van het touch pad kan het zijn dat er iets is verwijdert en of last heb van spyware??
 
schakel te touchpad eens uit en gebruik een lossen muis.
Kan gebeuren dat je touch pad beschadigd is door te hard drukken waardoor de druk op je touch pad blijft en je cursor een eigen leven gaat leiden.
 
Het kan inderdaad van je arm zitten die dan de touchblok aanklikt, dat je dan buiten het veld klikt, Ik denk niet dat het aan virussen zit enzo, waarom zou iemand zo iets doen?
 
schakel te touchpad eens uit en gebruik een lossen muis.
Kan gebeuren dat je touch pad beschadigd is door te hard drukken waardoor de druk op je touch pad blijft en je cursor een eigen leven gaat leiden.


Hahha, een eigen leven!~Die is goed
 
schakel te touchpad eens uit en gebruik een lossen muis.
Kan gebeuren dat je touch pad beschadigd is door te hard drukken waardoor de druk op je touch pad blijft en je cursor een eigen leven gaat leiden.

Je vind helpmij.nl wel erg leuk hé? Je bent vandaag pas aangemeld en al meer dan 13 berichten! Knap:thumb:;)
 
het is bij vrijwel alle programma's maar vooral op internet en msn is het mogelijk dat een gedownloade screensaver dit ook kan veroorzaken?? nog bedankt ik moet alleen even een draadlose muis kopen.

gr. Glenn
 
ja ik heb erg last van het probleem vooral bij msn nog even en ik sloop mijn laptop van nog maar een paar weken oud en ja dit is wel een handige site allemaal bedankt!!
 
Een gedowloade screensaver kan geen probleem zijn. maar wel een programma die hem niet laat opkomen als je een vaste hebt van je werk ofzo, dat ie op de vaste screensaver gaat. Dat zou het kunnen veroorzaken,
Maar ik neem aan dat je zoiets niet hebt. Dus ik denk dat het wat anders is
 
hoe kan het dan dat je vandaag pas geregistreerd bent?
er staat: Geregistreerd: 27 januari 2009

volgens mijn horloge is dat vandaag!:thumb::thumb:
 
heel erg bedankt het voordeel van dit forum is dat het gratis is en niet zoals bij de microsoft site moet betalen voor hulp en je hebt hier meerdere oplossingen
 
hey allemaal ik denk dat ik er van af ben nadat ik een scraansaver had ingesteld want ik had er nog geen ik hoop dat dit blijvend is

btw dit begind een soort chat achtig ding te worden maar wel leuk!!:D
 
Zoo, nu kwam het dus toch door een screensaver.

Nu kun je deze topic sluiten.

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan