Moeilijk om in het kort uit te leggen. Heb van bestaande vakatieplanner (waarvoor dank aan de maker) verder gebouwd naar uurroosters per week met overname van afwezigheden.
Momenteel zijn alle afwezigheden echter verlof. Kan dit aangepast worden naar type afwezigheid. Het is bedoeld voor een 20 tal mensen.
Bijgevoegd bestand zal veel duidelijk maken.
Mijn kennis van excel is naar wat ik hier allemaal tegenkom niet zo groot, dus eventuele verbeteringen of andere aanpak is welkom. Als het resultaat maar hetzelfde blijft.
Alvast bedankt
Heb deze vraag op opgelost gezet, en de vraag opnieuw gesteld maar beter geformuleerd hoop ik.
Momenteel zijn alle afwezigheden echter verlof. Kan dit aangepast worden naar type afwezigheid. Het is bedoeld voor een 20 tal mensen.
Bijgevoegd bestand zal veel duidelijk maken.
Mijn kennis van excel is naar wat ik hier allemaal tegenkom niet zo groot, dus eventuele verbeteringen of andere aanpak is welkom. Als het resultaat maar hetzelfde blijft.
Alvast bedankt
Heb deze vraag op opgelost gezet, en de vraag opnieuw gesteld maar beter geformuleerd hoop ik.
Bijlagen
Laatst bewerkt: