PimGroenendijk
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2011
Hallo!
Ik speel dus een MMORPG game waar mijn video/grafische kaart blijkbaar te zwak voor is.
Op het moment dat ik in de game ben, krijg ik een diashow te zien als er te veel spelers op een map zijn of als er teveel actie is.
Als het niet druk is dan zijn de graphics wel mooi maar nog steeds een beetje haperend.
Ook als ik teveel keer op m'n beeld klik met m'n muis valt het spel uit en krijg ik m'n bureaublad te zien.
Ook Youtube video's van en boven de 720p haperen te erg.
Ik denk dat m'n videokaart erg zwak is en vraag me het volgende af:
- Hoe kan ik zien wat voor type videokaart ik heb en of dit ook via Start - programma's enzo kan?
- Kan dit door andere dingen worden veroorzaakt behalve een slechte videokaart?
- wat zijn aanraders kwa videokaarten? Goedkoop en redelijk te gebruiken?
BVD
Ik speel dus een MMORPG game waar mijn video/grafische kaart blijkbaar te zwak voor is.
Op het moment dat ik in de game ben, krijg ik een diashow te zien als er te veel spelers op een map zijn of als er teveel actie is.
Als het niet druk is dan zijn de graphics wel mooi maar nog steeds een beetje haperend.
Ook als ik teveel keer op m'n beeld klik met m'n muis valt het spel uit en krijg ik m'n bureaublad te zien.
Ook Youtube video's van en boven de 720p haperen te erg.
Ik denk dat m'n videokaart erg zwak is en vraag me het volgende af:
- Hoe kan ik zien wat voor type videokaart ik heb en of dit ook via Start - programma's enzo kan?
- Kan dit door andere dingen worden veroorzaakt behalve een slechte videokaart?
- wat zijn aanraders kwa videokaarten? Goedkoop en redelijk te gebruiken?
BVD