marcelj
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2004
- Berichten
- 144
Hallo,
Ik heb sinds kort een probleem met de URL-balk in Internet Explorer (versie 11 onder W7-Pro).
Tot voor kort kreeg ik, als ik in de adresbalk op het pulldown-pijltje klikte, de laatste, nou, zeg 25 gebruikte adressen of URL's te zien. En dat is handig als je dagelijks een paar dezelfde URL's wilt bekijken.
Bijlage 20150502_a1 geeft aan wat ik bedoel.
Op enig moment had ik opeens onderaan die lijst een extra balk met 3 icoontjes: een Google, een Bing en nog een Google icoontje, zie bijlage 20150502_a2.
Niet lang daarna was de TypedUrl-lijst ingekort tot nog maar een stuk of 5 URL's, zie bijlage 20150502_a3.
En deze lijst werd, weer niet lang daarna, iets uitgebreid, zoals te zien is op bijlage 20150502_a4.
Heeft iemand enig idee, waar dit vandaan komt en hoe ik het oplos, zodat ik m'n oude situatie weer terug krijg?
Ik weet, dat zowel Avast Free Antivirus als Comodo Free Firewall beiden een automatische update hebben gehad. En ook, dat Avast een optie heeft 'Browser Cleanup'. Misschien heeft het iets met die cleanup te maken.
Ik ben al eens een keer terug gegaan naar m'n laatste imagebackup. Meteen na de reboot na de restore was de situatie weer OK. Maar helaas was dat maar van korte duur.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Marcel
Ik heb sinds kort een probleem met de URL-balk in Internet Explorer (versie 11 onder W7-Pro).
Tot voor kort kreeg ik, als ik in de adresbalk op het pulldown-pijltje klikte, de laatste, nou, zeg 25 gebruikte adressen of URL's te zien. En dat is handig als je dagelijks een paar dezelfde URL's wilt bekijken.
Bijlage 20150502_a1 geeft aan wat ik bedoel.
Op enig moment had ik opeens onderaan die lijst een extra balk met 3 icoontjes: een Google, een Bing en nog een Google icoontje, zie bijlage 20150502_a2.
Niet lang daarna was de TypedUrl-lijst ingekort tot nog maar een stuk of 5 URL's, zie bijlage 20150502_a3.
En deze lijst werd, weer niet lang daarna, iets uitgebreid, zoals te zien is op bijlage 20150502_a4.
Heeft iemand enig idee, waar dit vandaan komt en hoe ik het oplos, zodat ik m'n oude situatie weer terug krijg?
Ik weet, dat zowel Avast Free Antivirus als Comodo Free Firewall beiden een automatische update hebben gehad. En ook, dat Avast een optie heeft 'Browser Cleanup'. Misschien heeft het iets met die cleanup te maken.
Ik ben al eens een keer terug gegaan naar m'n laatste imagebackup. Meteen na de reboot na de restore was de situatie weer OK. Maar helaas was dat maar van korte duur.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Marcel