• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Typen aan het einde van formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

miekiez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2017
Berichten
2
Hoi,

Dit is misschien een hele simpele vraag maar ik weet zelf het antwoord niet dus help!

Ik maak gebruik van Excel om mijn financieën bij te houden, die doe ik wekelijks. Hier heb ik bijv. de categorie Boodschappen en maak ik gebruik van =bedrag+bedrag+bedrag.
Maar nu moet ik steeds eerst met de muis op de formulebalk klikken aan het einde van de formule en dan pas typen . is hier een logischere manier voor? En kan je d.m.v. een knop in te drukken bijv. meteen al aan het einde van de formulebalk staan zonder steeds de muis te gebruiken?

Alvast bedankt! :)
 
Maak eens een vb bestand.
Het kan waarschijnlijk makkelijker door met SOM.ALS te werken :)
 
Maar nu moet ik steeds eerst met de muis op de formulebalk klikken aan het einde van de formule en dan pas typen.
Er is niemand die je verplicht om het zo te doen :). Je kunt natuurlijk ook op <F2> drukken en op <End>, dan sta je ook gelijk achteraan de formule en kun je gelijk gaan typen.
 
Ja bedankt! Ik bedoelde inderdaad een toetsencombi waardoor ik meteen achteraan sta!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan