Typen gaat vreemd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tam24
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tam24

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
Sinds ik van xp overgestapt ben naar vista merk ik problemen op op fora.
als ik op een forum een verhaal typ, gaat het beeld direct terug naar de bovenste regel terwijl ik dus gewoon aan het typen ben. Ik zie niet meer wat ik dus typ omdat hij na elk getypte letter weer naar boven schiet.
Het invulvenster is nu net een knipperend verkeers licht of zo, ontzettend vervelend vind ik dit.

wat kan ik hieraan doen?

Niemand die me kan helpen?

Het beeld verspringt zeg maar naar de bovenste regel steeds waardoor ik dus niet meer zie wat ik aan het typen ben.
ik moet dus steeds omlaag scrollen om te zien of ik geen spelfouten maak maar zodra ik weer 1 letter heb getypt erspringt ie weer naar boven.

Grrr

PS: hoe doe ik een e met een streepje erboven? Want hoe ik het normaal deed doet ie nou niet meer.

Laatst bewerkt:
Hallo Tam24

Sorry voor het lange wachten, het is hier dan ook vrijwilligerswerk dat word uitgevoerd.
Niet iedereen heeft altijd even veel tijd of weet het antwoord niet op bepaalde vragen omdat het nogal ingewikkeld is of omdat er soms te weinig achterliggende info wordt gegeven ;)

Werk je toevallig op een laptop?

& ik denk dat je dit bedoeld --> é

Dat kan je terugvinden boven de lettertoetsen, bij mij is dat bij het cijfer 2 :thumb:

Nee ik werk niet op een laptop.

Hmm nu doet de é het wel, net lukte het niet en ik deed exact hetzelfde, vreemd :p

Ik dacht dat het was omdat het op een laptop was dat dus ook gebruik maakt van een touchpad.

Dan heb ik eigenlijk ook niet echt een idee hoe jouw probleem op te lossen is.
Misschien zou je wel eens op spyware en virussen controleren.

Ik heb het tot nu toe op 2 fora waar ik veel schrijf, ook echt lange verhalen zeg maar.
Een andere browser heb ik niet geprobeerd, zou dat ermee te maken hebben denk je?

Je zou het gewoon eens kunnen proberen, dan kunnen we dat ook alweer uitsluiten ;)

Ik neem aan dat je IE gebruikt, probeer het dan eens met Firefox, Chrome, Opera ofzo :thumb:

Het is een bug in IE 8 heb ik me laten vertellen.
Om het op te lossen kun je op het forum waar je er last van heb dat icoontje naast de adresbalk wat lijkt op een gescheurd vel aanklikken.

Dan geeft ie een foutmelding, pagina vernieuwen, en dan is het probleem weg.

Bedankt voor het mee te delen & goed dat je probleem dan opgelost is :thumb:

Ja enkel had ik nog meer problemen met IE8, dat ik gisteren ben overgestapt op firefox en heb nergens meer last van :D
Had ik veel eerder moeten doen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan